Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین افتتاحیه سی امین دوره مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: افتخار ما ادامه دادن مسیر شهدا است.

وی ارتقاء بینش، دانش و مهارت را سه هدف برگزاری دوره مدیریت برای فرماندهان و مدیران ارتش دانست و گفت: فرماندهان با حضور در این دوره باید بدانند که کجا هستند و به کجا می‌خواند بروند این دوره دانش، بینش و مهارت مدیران را برای برعهده گرفتن مسئولیت‌ها افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش وظیفه و مسئولیت ارتش را دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار کشور دانست و تاکید کرد: ما برای اینکه بتوانیم ماموریت ارتش را به خوبی انجام دهیم باید بتوانیم توانمندی‌هایی در خودمان بوجود آوریم. ما در ارتش به این توانمندی «توان رزم» می‌گوییم و با بالا نگه داشتن این توانمندی بازدارندگی را به نمایش می‌گذاریم. امروز هیچ دشمنی به خود اجازه نمی‌دهد که تعرضی به مقدسات ما داشته باشد.

دریادار سیاری در بخش دیگر از سخنان خود موثر‌ترین مولفه توان رزمی را نیروی انسانی دانست و گفت: اگر شما نیروی انسانی کارا داشته باشید می‌توانید به تجهیزات دست بیابید و این مهم برای ما بعد از انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده شده است.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه پدافندی باور ۳۷۳ گفت: هیچ کس باور نمی‌کرد که فرزندان انقلاب اسلامی بتوانند به این فناوری دست یابند، این درحالی است که چند ماه پیش جنگنده بومی و پیشرفته کوثر به پرواز در آمد و در حوزه دریا هم شاهد تولید و بکارگیری زیر دریایی و ناو‌های پیشرفته هستیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: در حوزه رزم زمینی نیز به تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای دست یافته ایم که همه این تجهیزات و فناوری‌ها نتیجه بکار گیری نیروی انسانی کار آمد با علم و دانش و البته اعتقاد است.

دریادار سیاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروی انسانی کارآمد گفت: فرماندهی معظم کل قوا همواره بر تربیت نیروی انسانی کارآمد تاکید دارند و می‌فرمایند که اگر نیروی انسانی کارآمد داشته باشید این نیرو تجهیزات نیز تولید می‌کند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی باید مومن، متخصص، متعهد منضبط، ولایت مدار و با بصیرت باشد تا بتواند دشمن را به خوبی شناسایی کند. کارکنان نیرو‌های مسلح حتما این ویژگی‌ها را داشته اند و با خلاقیت و نو آوری توانسته اند اقتدار و پیشرفتی که همگان مشاهده می‌کنند را به دست آورند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه صحنه‌های جنگ‌های آینده بسیار تغییر کرده است گفت: صحنه‌های جنگ‌های آینده از آن ارتشی است که نیروی انسانی کارآمد دارد و برتری تجهیزات تعیین کننده نتیجه صحنه نبرد نیست، آنچه تا امروز موجب موفقیت‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و بعد از آن شد همین نیروی انسانی کار آمد بوده است.

دریادار سیاری گفت: آنچه موجب شد ما در دفاع مقدس پیروز شویم و امروز به یک بازیگر تاثیر گذار در سطح منطقه و جهان تبدیل شویم و در تصمیمات در سطح منطقه و جهان موثر باشیم، همین نیروی انسانی کار آمد و معتقد است.

وی با اشاره به رخداد‌های منطقه در طی چند سال گذشته گفت: روند‌ها و اتفاقات پیرامون ما نشان می‌دهد که با روند گذشته نمی‌توان مسیر را ادامه داد، تهدیدات متعددی پیش روی ما وجود دارد و به دلیل همین تنوع تهدیدات و تغییرات متنوع سناریو‌های متعددی را برای مقابله با تهدیدات دشمن آماده کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: سازمان‌های نظامی باید به خلاقیت، فکر و بینش نو و نو آوری اهمیت ویژه دهند و با خلاقیت و نو آوری برنامه سازندگی را طراحی و پیش بروند.

دریادار سیاری به جایگاه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش اشاره کرد و افزود: امروز دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با تجربه‌های غنی و امکاناتی که در اختیار دارد و البته اساتید و برنامه‌های آموزشی که دارند موجب موفقیت‌های فراوانی شده است.

وی گفت: دشمنان بداند که اگر بخواهند تعرضی به اهداف ارتش و نیرو‌های مسلح داشته باشند قطعا با پاسخی پشیمان کننده روبرو می‌شوند.

آمادگی نیروی دریایی ارتش برای اسکورت نفتکش «آدریان دریا»

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی دارد درصورت تشخیص و تصمیم مسئولین کشور، در هر جایی که لازم باشد کشتی آدریان دریا را اسکورت کند.

به گزارش مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه افتتاحیه سی امین دوره مدیریت دفاعی دافوس در جمع خبرنگاران درباره آمادگی ارتش برای اسکورت کشتی آدریان دریا گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی آمادگی دارد درصورت تشخیص و تصمیم مسئولین کشور، در هر جایی که لازم باشد این کشتی را اسکورت کند.

وی افزود: درحال حاضر در خلیج عدن و دریای سرخ بالای ۵ تا ۶ هزار کشتی را اسکورت و امنیت را برقرار کرده‌ایم و هرجایی لازم باشد می‌توانیم کشتی‌ها را اسکورت کنیم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نفتکش آدریان دریا سردار سیاری نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است

حجت‌الاسلام "محمد موحدی آزاد" در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه ادامه داد: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم و ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضایی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تاکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

همچنین آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان برای استفاده در پست‌های مدیریتی کشور اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است و شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل‌ مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

همچنین موحدی آزاد به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) بازدید، در این برنامه با حضور در شعب با تعدای از قضات، کارکنان و مراجعان دیدار و گفت و گو کرد و سپس به بررسی تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌ شده پرداخت.

وی همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد افزود: آزادی از شعارهای اصلی انقلاب ماست و بخش های مختلف دارد که قابل تفسیر و تعبیر است البته در اصل ۱۵۶ قانون اساسی از وظایف قوه قضائیه تامین آزادی‌های مشروع است.

دادستان کل کشور ادامه داد: اخیرا لایحه حقوق عامه تکمیل و به معاون حقوقی قوه قضاییه داده شده که باید پیگیری شود تا دادستان ها بدانند تکلیف قانونی چیست و حقوق عامه کاملا مشخص باشد؛ آزادی های مشروع از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است