Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حميدرضا خانپور در حاشيه افتتاح دو طرح صنعتي در شهرك صنعتي كاسپين 2 (شهرستان آبیک) بیان کرد: 13 طرح صنعتي و پروژه عمراني با سرمايه گذاري 2 هزار و 740 ميليارد ريال در ایام هفته دولت در شهركها و نواحي صنعتی استان به بهره برداری خواهد رسيد.

وی با اعلام اين خبر گفت: در اين ايام آغاز عمليات كلنگ زني 4 واحد صنعتي با سرمايه گذاري 7 هزار ميليارد ريال و اشتغال 778 نفر به زمين زده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین با اشاره به بهره برداري از 13 طرح صنعتي و پروژه عمرانی تصريح كرد: عمده ترين توليدات اين واحدهاي صنعتي شامل سيم و مفتول ساده كربنی، جعبه كارتن، روكش پي وي سي، انواع تينر، ساخت آنواع ماشني آلات بسته بندي، پست برق سيار، سيم و كابل، بسته بندی حبوبات و غلات و غیره مي باشد كه در شهركهاي صنعتي كاسپين 1 و 2، ليا، خرمدشت، آراسنج و آوج مستقر هستند.

خانپور همچنين از بهره برداري پروژه شبكه آب توسعه شهرك صنعتي ليا با سرمايه گذاري 20 ميليارد ريال خبر داد.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين يادآور شد: مجموع سرمایه گذاری اين طرح هاي صنعتي بالغ بر دو هزار و 740 میلیارد ریال بوده که برای 354 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین