Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@08:03:12 GMT

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در" نیمروز " کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۱۵۸

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در' نیمروز ' کشف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از کشف ۲۵ هزار و ۲۹۰ لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری یک متهم در این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:36 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۱۷۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ " علی میر " در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس شهرستان نیمروز ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب گذشته هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "نهبندان به زابل" به یک تریلی‌سوخت‌کش مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این تریلی ۲۵ هزارو ۲۹۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ میر گفت: مأموران پس از توقیف خودرو، متهم را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوخت قاچاق پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و همچنین محل‌های دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان شش میلیارد و ۴۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

فرمانده انتظامی استان مقابله با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی خصوصا در حوزه فراورده‌های نفتی را از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در بندرعباس