Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@01:09:43 GMT

قیمت دلار و ارز امروز ۹۸/۰۶/۰۳/دلار ارزان شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۲۱۰

قیمت دلار و ارز امروز ۹۸/۰۶/۰۳/دلار ارزان شد

خبرگزاری تسنیم: قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته و برهمین اساس قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها ۱۱هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۳ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۰۳| دلار ارزان شد

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز قبل ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۳ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گفتنی قیمت خرید و فروش دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی نسبت به روز قبل کاهش یافته است که مهمترین علت کاهش قیمت از نگاه فعالان بازار، کاهش تقاضا و سفته بازی در این بخش است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت روز ارز‌های دولتی ۹۸/۰۶/۰۳| قیمت ۴۷ ارز ثابت ماند

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه سوم شهریورماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۱ هزار و ۵۷۸ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۸۶۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۹۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۷۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۸۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۷۷ ریال، روپیه هند ۵۸۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۵۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۹۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۴۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۵۴۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۶ هزار و ۸۹۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۵۵ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۹۳ ریال، روبل روسیه ۶۳۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۳۶۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۲۸۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۷۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۰۹ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۲۴ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۱۷ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۳۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۶۱۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۷۸ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۳۳۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۴ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۴۸۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۵۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت ارز 3 شهریور 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه

فرارو- طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین همزمان با معاملات ابتدایی بازار بدون تغییر قیمت نسبت به عصر دیروز معامله شد.

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار تا ظهر امروز سه میلیون و ۷۸۹ هزار تومان به ثبت رسید و سکه امامی به طور متوسط ۴۴ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان یعنی ۱۱۲ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد. یورو خدماتی، اما در مرکز مبادله ارز و طلا رشد تقریبا ۶۵ تومانی را تجربه کرد تا معادل ۴۶ هزار و ۳۷۰ تومان عرضه شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان است. قیمت دلار خدماتی درمقایسه با به خریدوفروش‌های چهارشنبه در مرکز مبادله ارز و طلا، تفاوتی ندارد نرخ یورو خدماتی رشد ۶۵ تومانی را تجربه می‌کند.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۶ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است. یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی 29 فروردین 30 فروردین
دلار خدماتی 43 هزار و 570 تومان

43 هزار و 570 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 305 تومان

46 هزار و 370 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین بدون تغییر نسبت به معاملات عصر دیروز، روی جایگاه سه میلیون و ۷۸۹ هزار تومان باقی ماند.

سکه امامی با وجود ثبات نرخ طلا، ۱۱۲ هزار تومان کمتر از دیروز یعنی ۴۴ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان به فروش رسید. ربع سکه و نیم سکه با این حال هر کدام ۱۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز قیمت خوردند و به ترتیب ۱۴ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان فروخته شدند.  

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

29 فروردین

30 فروردین

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 789 هزار تومان

سه میلیون و 789 هزار تومان

سکه امامی

44 میلیون و 643 هزار تومان

44 میلیون و 531 هزار تومان

نیم سکه

26 میلیون و 60 هزار تومان

26 میلیون و 160 هزار تومان

ربع سکه

16 میلیون و 40 هزار تومان

16 میلیون و 140 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 220 هزار تومان

هفت میلیون و 220  هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات