Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ولیوند زمانی گفت: از میان یک هزار نفر پذیرفته شدگان دافوس در کنکور سراسری ۴۵۰ نفر گزینش و در نهایت پس از طی مراحل مصاحبه ۲۶۰ نفر از نیروهای ارتش، وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح و دانشجویان کشورهای دوست وارد دانشگاه دافوس شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر ولیوند زمانی در مراسم افتتاحیه سی امین دوره مدیریت دفاعی دافوس با اشاره به رقابت میان دانشجویان برای ورود به این دانشگاه گفت: دانشگاه دافوس همه ساله ماراتن بسیار سنگینی برای انتخاب دانشجویان خود پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده دانشگاه دافوس خاطرنشان کرد: از میان هزار نفر شرکت کنندگان در کنکور برای ورود به این دانشگاه، قریب به 450 نفر انتخاب می شوند که پس از مصاحبه و گزینش های مختلف در نهایت 260 نفر از نیروهای ارتش، وزارت دفاع، ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین دانشجویان کشورهای دوست و همسایه وارد این دانشگاه می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این دوره، دوره ای موفق برای تربیت افسران ارتش باشد.

 

امیر ولیوند زمانی تصریح کرد: امسال فیلترهای بسیار خوبی برای گزینش افسران دافوس مد نظر قرار گرفته است و یقین دارم که دانشجویان این دوره از دافوس دست فرماندهان ارتش را در آینده خواهند گرفت و زمینه ساز تحول و ارتقای بسیار خوبی در ارتش خواهند بود.

 

وی اظهار کرد: دانشگاه دافوس همچنان اعزام دانشجو به کشورهای دوست و هم پیمان را نیز در دستور کار خود قرار دارد و از آن کشورها نیز دانشجو می پذیرد./

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید غدیر مسجد روز جهانی مسجد مراسم عمامه گذاری روز جهانی مساجد اصفهان شبستان یزد خطبه های نماز جمعه دانشگاه دافوس دافوس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

سرلشکر باقری پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

وی افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است، خاطر نشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم