Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اساس ما بر تکمیل پروژه های استان است.

"حسین کلانتری" عصر شنبه، دوم شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت افزود: روند تکمیل برخی پروژه های استان طولانی شده و با سطح بندی انجام گرفته، تکمیل پروژه ها محور قرار خواهد گرفت.

وی استان کهگیلویه و بویراحمد را تشنه کار دانست و اظهارکرد: ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد و باید به بالفعل تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اولویت بندی پروژه ها، خاطرنشان کرد: به جدیت دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.

کلانتری از افتتاح ۲۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: کلنگ زنی ۳۱ ‌پروژه عمرانی را نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین طی این هفته افتتاح ۳۱ ‌پروژه اقتصادی را خواهیم داشت و ۷ ‌پروژه اقتصادی نیز کلنگ زنی می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خروجی اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر از طریق پروژه های هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه ها خواهد بود.

کلانتری بکارگیری صحیح ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه استان و مطالبات عمومی را ضروری دانست و بیان کرد: باید از این حوزه با نگاه مطالبات عمومی برای توسعه استان استفاده شود.

وی از تشکیل شورا و برگزاری همایشی مهم با حضور شخصیت های برجسته استان خبر داد و تصریح کرد: با تعامل مجموعه دانشگاه یاسوج برنامه ریزی برای تحقق این برنامه و بکارگیری ظرفیت های بالای انسانی برای رشد و توسعه استان انجام گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در آستانه انتخابات قرار داریم و چند ماه دیگر زمان هست، افزود: بگذارید کار کنیم و فضا را انتخاباتی نکنید اما بدانید انتخابات را در سلامت کامل به نرخ جانمان برگزار می‌کنیم و حافظ رای مردم در صندوق‌های رای هستیم.

کلانتری از معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تا پایان شهریورماه جاری خبرداد و تصریح کرد:  هشت تا ۱۰ گزینه برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به وزارتخانه رفته و مصاحبه داده اند./ ایسنا

وی با بیان اینکه من هیچ گزینه ای به وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی نکرده ام اما شاخص ها را گفتم، اظهارکرد: تا پایان شهریورماه، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز مشخص و معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از خرداد ماه تا کنون بعلت استعفا رضا دهبانی، مدیرکل قبلی با سرپرست اداره می شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران از اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان (همت) از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ۳۳۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان تعریف شده که از دو سال گذشته تاکنون ۲۳۸ مورد از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش شانا، بابک دارابی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۳۳۶ طرح مسئولیت‌ اجتماعی نفت در قالب مصوبه‌های دور دوم سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در این استان آغاز شد که تاکنون ۲۳۸ طرح به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۱۳۸ طرح عمران روستایی (طرح هادی)، ۷۸ طرح ورزشی، ۵۲ طرح آموزشی، ۲۵ طرح آبرسانی، ۱۵ طرح حوزه راه، ۱۳ پروژه بهداشتی و ۱۵ پروژه در سایر بخش‌ها بوده است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با یادآوری اینکه سهم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد امسال از محل مسئولیت‌ اجتماعی نفت ۳۰ هزار میلیارد ریال است که با برنامه‌ریزی به پروژه‌های مشخص‌شده تخصیص داده خواهد شد، اظهار کرد: اولویت تخصیص اعتبارات در حوزه، بهداشت، راه روستایی، ورزش و جوانان، طرح‌های آبرسانی و آموزش خواهد بود.

جهانگیر شاهینی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این استان در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری بیشترین سهم اعتباری را داشته است، گفت: در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

وی تصریح کرد: از این مقدار ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبارات برنامه‌وبودجه و مابقی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است. تاکنون بخش زیادی از اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شد که پروژه‌های بخش راه، بهداشت و درمان، سلامت و آموزش در اولویت تخصیص اعتبارات است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری همه نهادها در عملیاتی‌ شدن پروژه و جذب اعتبارهای مشخص‌شده تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی تا ۳۱ تیرماه امسال باید برای جذب اعتبارهای مشخص‌شده اقدام‌های لازم را انجام دهند.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به افزایش مناسب سهم اعتبارهای مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به این استان گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌های نفتی و گازی، ظرفیت برای تخصیص اعتبارات بیشتر دارد.

وی اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد در طول سال رقم قابل‌توجهی از صادرات و تولید نفت و گاز کشور را دارد و نیاز است در اعتبارهای مسئولیت اجتماعی، وزارت نفت به‌صورت ویژه دیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان از دولت گذشته به یادگار مانده است، افزود: این استان ظرفیت‌های مطلوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه نفت و گاز دارد.

احمدزاده بر توجه و توسعه طرح گازی مختار از سوی وزارت نفت تأکید کرد و گفت: نیاز است با توجه به حساسیت موضوع و نقش محوری این طرح در توسعه اشتغال، وزارت نفت در حل مشکلات این طرح همکاری کند.

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است