Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حمزه‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بر اساس رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و استناد به ماده ۲۰ و ۲۳  و ۳۱ آئین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ترک گشت میانه  به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و انجام تخلفات آیین نامه‌ای، مجوز فعالیت آن در حوزه فعالیت بند (ب) گردشگری لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان اعلام کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سطح استان و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران، بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تاسیسات گردشگری صورت خواهد گرفت.  

معاون سرمایه گذاری و گردشگری استان خاطرنشان کرد: با افزایش روند نظارت‌ها و بازدیدها، شاهد بهبود وضعیت خدمات‌دهی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش آمار شکایات از دفاتر استان خواهیم بود.  

۲۶۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان شرقی مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند.

۳۰۷۱/۷۲۳۱/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان شرقی آیین نامه رعایت قوانین و مقررات سرمایه گذاری گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در خصوص لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر داد.

یازرلو با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه های کشور، اظهار کرد: طبق بررسی های صورت گرفته و گزارشات واصله، از ابتدای بازگشایی فرودگاه های کشور و رفع محدودیت های وضع شده با کمال تأسف برخی از شرکت های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی بیشتر از شرایط غیر مترقبه به وجود آمده و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت، مغایر با اهداف بخشنامه صادره ی این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، با طرح ایرادات یا فرضیات مختلف از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده اند. همچنین با اخذ جرائم و دریافت مابه التفاوت کلاس پروازی و غیره از مسافران، ضمن اضرار مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده اند.

وی افزود: بنابراین سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار می دهد هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پروازها به مسافران جدید به دقت رصد و به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه های تهران) ارجاع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • کاشان میزبان ۴۸۰ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز