Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@17:44:40 GMT

واکنش برانکو به احتمال اخراجش

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۴۰۲

یک روزنامه عربستانی مدعی شد برانکو ایوانکوویچ از درخواست‌های زودهنگام برای برکناری‌اش از سرمربیگری الاهلی شگفت زده شده است. ناطقان:  تساوی تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل تیم العدله در هفته نخست لیگ این کشور کافی بود تا حجم انتقادات از برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی بالا بگیرد.

مدیران الاهلی بعد از این بازی جلسه ای را با برانکو برگزار کردند و طبق اعلام روزنامه الریاض، به این مربی تا بازی با الاتفاق در هفته دوم لیگ عربستان فرصت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نتیجه این بازی تعیین می کند که برانکو از سمتش برکنار شود یا به کارش در این تیم ادامه بدهد.


روزنامه الریاض همچنین مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ از این درخواست های زودهنگام برای برکناری اش از سرمربیگری الاهلی شگفت زده شده است.

از سوی دیگر رسانه های عربستانی از تلاش مدیران باشگاه الاهلی برای توافق با «سباستین گروس» سرمربی سوییسی که سابقه کار در الاهلی را دارد خبر داده اند. مسئولان الاهلی قصد دارند گروس را به عنوان گزینه آلترناتیو برانکو داشته باشند تا در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب، مربی کُروات خود را اخراج کنند.

این در حالی است که انتخاب برانکو به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ ایران هم بازتاب زیادی در عربستان داشته است و بعضی از کاربران توییتر نسبت به انتخاب برانکو در ایران و برکناری اش در عربستان طعنه زده اند.

منبع: مهر برچسب ها: برانکو ، اخراج ، الاهلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برانکو اخراج الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد

السد با نتیجه ای عجیب حریفش را در هم کوبید.

طرفداری | السد قطر در هفته سیزدهم با نتیجه ای غیرقابل تصور پیروز شد.

السد قطر که محمدامین حزباوی مدافع ملی پوش ایران را در اختیار دارد در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، الاهلی را با نتیجه 9-1 به سنگینی شکست داد.

محمدامین حزباوی در این بازی 74 دقیقه حضور داشت.

السد با 46 امتیاز صدرنشین است و الاهلی هم با 20امتیاز در رده بیستم جدول است. السد در 20 هفته لیگ ستارگان قطر 61 گل به ثمر رسانده و 17 گل هم دریافت کرده که در نوع خود آمار جالبی است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری
  • خشم تلویزیون عربستان از فشار بایدن به نتانیاهو برای عدم پاسخ به ایران!
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏