Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ عملکرد مردان خود برای کسب یک برد قاطع در خانه شالکه را ستود. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ اولین پیروزی خود در فصل جدید بوندس‌لیگا را شب گذشته (شنبه) در هفته دوم این رقابت‌ها و با نتیجه 3 بر صفر در خانه تیم شالکه کسب کرد که هر 3 گل این مسابقه را روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باواریایی‌ها که هفته پیش در خانه مقابل هرتابرلین با تساوی 2 - 2 متوقف شده بودند، این بار به آسانی هر 3 امتیاز بازی خارج از خانه را تصاحب کردند تا اجازه ندهند، فاصله‌‌شان با دورتموند صدرنشین افزایش پیدا کند.

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما 90 دقیقه بازی را تحت کنترل داشتیم. هر دو تیم در نیمه اول گاهی اوقات توپ را لو می‌دادند. در قیاس با هفته گذشته ما مرتکب هیچ اشتباهی نشدیم. در مجموع به نظر من همه چیز خوب بود.

هت‌تریک لواندوفسکی، شمار گل‌های او در این فصل بوندس‌لیگا را به عدد 5 رساند. سرمربی کروات باواریایی‌ها در تمجید از مهاجم لهستانی تیمش اظهار داشت: شما می‌توانید ببیند که فصل جدید بوندس‌لیگا برای لواندوفسکی خوب آغاز شده است، اما نه تنها برای او بلکه برای دیگر مهاجمان ما.

فیلیپه کوتینیو و ایوان پریشیچ، بازیکنان جدیدی که بایرن مونیخ از بارسلونا قرض گرفته است، اولین بازی‌‌شان را برای این تیم انجام دادند. کواچ راجع به عملکرد کوتینیو گفت: شیوه جایگیری او در زمین بازی و طوری که فضاهای خالی را پیدا می‌کند، خوب بود.مشخصاً او هنوز از نظر جسمانی ضعف دارد اما این طبیعی است. من از اولین بازی او برای تیم‌مان راضی‌ام.

برتری قاطعانه بایرن مونیخ با هت‌تریک لواندوفسکی

کواچ راجع به عملکرد جاشوا کیمیچ هم عنوان کرد: عملکرد کیمیچ عالی بود. او می‌‌داند که کدام نواحی زمین را باید پوشش دهد.  او امشب به اقتضای شرایط در پست هافبک میانی بازی کرد چون تیاگو مصدوم شده است.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان راجع به این سؤال که آیا تیمش در چند روز باقی مانده به پایان بازار نقل و انتقالات خرید دیگری خواهد داشت، گفت: ما همین حالا هم به خوبی تیم‌مان را تقویت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیکو کواچ بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیکو کواچ بایرن مونیخ نیکو کواچ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

انتظار می‌رود به‌زودی مربی بعدی بایرن مونیخ مشخص شود

طرفداری | پس از مطرح شدن نام‌های متفاوت و همچنین منتفی شدن چندین گزینه اصلی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، اکنون به نظر می‌رسد رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ برای جایگزینی با توماس توخل است.

به گزارش SZ؛ اولین تماس بایرن مونیخ و رالف رانگنیک چند هفته پیش انجام شد اما این صحبت‌ها چندان جدی نبودند و به همین خاطر، رانگنیک به‌طور علنی اعلام کرد پس از یورو 2024 نیز هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده خواهد داشت. 

بیش‌تر بخوانید: رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نمی‌رود

با این حال چند روز پیش، باواریایی‌ها تماس‌های بیش‌تری با این سرمربی 65 ساله برقرار کردند و ایده همکاری احتمالی برای دو طرف جدی‌تر شده است. هر چند به این معنی نیست که توافق بین دو طرف قطعی است و رانگنیک هنوز تصمیمی نگرفته است.

اف‌سی بایرن یا ردبول بایرن؟

در صورتی که رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را بپذیرد، طی یک سال گذشته این باشگاه افراد زیادی را از باشگاه‌های تحت مالکیت ردبول مانند سالزبورگ اتریش و لایپزیش به خدمت گرفته است. کریستوف فرویند، ریچارد کیتزبیشلر، رنه ماریچ و مکس ابرل از جمله این افراد هستند.

سردرگمی نگران‌کننده مدیران بایرن مونیخ

اینکه هم ژابی آلونسو و هم رالف رانگنیک در لیست بایرن مونیخ قرار دارند، کسانی که ایده‌های کاملأ متفاوتی نسبت به فوتبال دارند، نشان‌دهنده سردرگمی مدیران این باشگاه است. تمرکز یکی از آن‌ها روی مالکیت توپ است و دیگری روی انتقال توپ، پرس، تعویض منطقه بازی و ضد پرس. 

بنابراین به نظر می‌رسد سران بایرن به‌طور مشخص نمی‌دانند قرار است تیم در آینده به چه شکل بازی کند. از سوی دیگر، البته رانگنیک به خوبی متوجه است که نمی‌تواند در بایرن هم مانند لایپزیش، به مالکیت توپ و کنترل بازی اهمیت ندهد.

بیش‌تر بخوانید:

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک رالف رانگنیک و لوسین فاوره گزینه‌های مورد علاقه کارل هاینتس رومنیگه ​​​​​​​در همین هفته همه چیز می‌تواند نهایی شود

به گزارش بیلد؛ سران بایرن مونیخ آخر هفته گذشته با رالف رانگنیک جلسه داشتند و در آنجا درباره همکاری احتمالی با یکدیگر صحبت کردند. از آن زمان تاکنون، رانگنیک به این ایده بسیار فکر کرده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این انتقال در همین هفته انجام خواهد شد.

اکنون همه شواهد نشان‌دهنده این هستند که رانگنیک سرمربی بعدی باواریایی‌ها خواهد بود. گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ