Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان گیلان گفت: کارگاه آموزشی اورژانس هوایی فردا و پس فردا در رشت برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این کارگاه دارای امتیاز بازآموزی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، افزود: این کارگاه آموزشی جزء ۲۰ آیتم رتبه بندی اورژانس کشور برای پرسنل شاغل در فوریت‌های پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان اظهار داشت: کارگاه آموزشی اورژانس هوایی ساعت ۹ صبح روز‌های دوشنبه ۴ و سه شنبه ۵ شهریور ماه، در سالن اجتماعات بیمارستان ۱۷ شهریور رشت برگزار می‌شود.

اسدی از فرمانداری، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، پلیس راهور و اداره راه و شهرسازی به عنوان ارگان‌های همکار حاضر در نخستین کارگاه اورژانس هوایی گیلان یاد کرد و گفت: کارگاه آموزشی اورژانس هوایی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با همکاری اداره اورژانس هوایی سازمان اورژانس کشور با حضور پرسنل اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی اورژانس هوایی، فردا و پس فردا در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت