Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به سیاست­‌های کلان این دانشگاه مبنی بر توسعه متوازن شبکه­‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح کشور با هدف هم افزایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌­های موجود، افزایش بهره‌­وری، کاهش هزینه­ ها، مدیریت بهینه تجهیزات و تأمین عدالت پژوهشی در دسترسی به تجهیزات آزمایشگاهی، ضوابط و مقررات مورد نیاز باید در قالب یک آیین­ نامه جامع تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خروجی چنین آیین‌‌نامه‌­ای شناسایی نیاز واحدها و مراکز آموزشی به تجهیزات برای کاربردهای آموزشی، پژوهشی و طرح­‌های درآمدزایی و تأمین نیاز آن­ها از طریق جابجایی تجهیزات مازاد سایر واحدهاست، اظهار داشت: پیش­‌نویس آیین‌نامه جابجایی تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی (طرح تعاون تجهیزات) در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده و به زودی به واحدها ابلاغ خواهد شد.

نگاهداری با تأکید بر اینکه پیش‌نویس آیین‌نامه‌ها طرح تعاون تجهیزات بر اساس نظرسنجی از حوزه ­های ستادی دانشگاه و رؤسای استان‌ها بازنگری و با رعایت صرفه و صلاح دانشگاه اصلاح شده، تصریح کرد: در تدوین این آیین‌نامه تلاش پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه بر چابک‌­سازی، تسریع و تسهیل فرآیندهای جابجایی دستگاه­‌ها و اجرای طرح‌­های مشارکتی ملی و استانی، با رعایت ضوابط و مقررات جاری دانشگاه بوده است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص روش اجرایی آیین ‌نامه طرح تعاون تجهیزات افزود: مراحل کار به این صورت خواهد بود که ابتدا طبق ضوابط شناسایی و اعلام تجهیزات مازاد مشخص شده در آیین­‌نامه، تجهیزات مازاد واحدها شناسایی و اعلام رسمی می‌­شود.

وی ادامه داد: سپس تجهیزات مازاد، طبق ضوابط مشخص شده در این آیین ­نامه قیمت­ گذاری و در فهرست تجهیزات مازاد پورتال ساها و ساتا ثبت می‌­شود. فرآیند جابجایی تجهیزات ثبت شده به دو صورت واگذاری تجهیزات به واحدهای متقاضی یا جابجایی به منظور مشارکت در طرح های استانی و سراسری در نظر گرفته شده است.

نگاهداری خاطرنشان کرد: در آیین‌نامه طرح تعاون تجهیزات در راستای پیشبرد اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی فرآیندهای اجرایی برخی از اختیارات کمیسیون معاملات دانشگاه به کمیته تجهیزات و مراکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی استان و وظایف ستادی به پژوهشگاه و شبکه های آزمایشگاهی تفویض شده است. این آیین نامه بعد از تصویب در هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به‌‌زودی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی آزمایشگاه تجهیزات کارگاه بابک نگاهداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی آزمایشگاه تجهیزات کارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!

نماینده بستان آباد در کنایه‌ای به رئیسی گفت: دعا کنیم این دولت ادامه داشته باشد تا (قیمت ارز) به عدد‌های بالاتر نرسد و سایه‌شان مستندام باشد!

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری قزلجه، درباره این سوال که چرا در روز‌هایی که شاهد نوسانات نرخ ارز و سکه هستیم وقت خانه ملت صرف بررسی «لایحه تجارت» که به گفته برخی از نمایندگان بررسی آن با آئین‌نامه داخلی خود مجلس مغایرت داشت شد و این مساله پرداخته نشد، گفت: برای ما هم محل سوال است و تعدادی از همکاران هم نسبت به این موضوع تذکر دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولا می‌توان گفت نحوه بررسی این لایحه به نوعی از آئین نامه خارج شده بود، چه آن چیزی که در حال حاضر بررسی شد و چه آن چیزی که آمده بود؛ زیرا این لایحه یک اصل هشتاد و پنجی بوده که شورای نگهبان آن را نپذیرفت و به جای این که به کمیسیون‌های اصلی و فرعی فرستاده و پیشنهادات گرفته و بررسی شود، به صحن آمد و وارد دستور مجلس شد، آن هم نه به صورت ماده به ماده بلکه به صورت فصل به فصل برایش رأی گرفتند.

وی ادامه داد: امیدواریم آن‌هایی که این لایحه را نوشتند چیز خوبی نوشته باشند و اِلا در این مجلس هم برایش اتفاقی نیفتاد. در مورد رأی‌هایی که برای این لایحه گرفته شد از نظر آئین‌نامه‌ای دو مرتبطه اشکال گرفته شده است، نخست این‌که بدون طی مراحل و فرآیند بررسی شد و دیگر اینکه در بررسی در صحن این آئین نامه رعایت نشد و به صورت فصل به فصل برایش رأی گیری کردند که این خودش اشکال دارد؛ مجلس یازدهم است دیگر!

نماینده بستان آباد در پاسخ به این‌که آیا نمایندگان نمی‌خواهند اعضای دولت را برای پاسخگویی به صحن بیاورند؛ درحالی که برخی از رسانه‌های نزدیک به دولت عنوان می‌کنند اگر دولت قبلی بود قیمت دلار تا ۲۰۰ هزار تومان بالا می‌رفت، اما در این دولت تا سقف ۱۰۰ هزار تومان شاید برسد، عنوان کرد: دعا کنیم این دولت ادامه داشته باشد تا به عدد‌های (قیمت ارز) بالاتر نرسد و سایه‌شان مستندام باشد!

وی درباره این‌که در دولت قبل مجلس تا پای سوال از رئیس جمهور رفت، اما در این دولت هیچ اقدامی از سوی نمایندگان در این خصوص رخ نمی‌دهد دلیل آن چیست، گفت: آن‌هایی که باید ورود کنند فعلا دنبال موضوعات خودشان در انتهای مجلس هستند. دولت هم خوش به حالش است و تقریبا در یک حالت فترت است و بی‌خیال می‌راند.

 

دیگر خبرها

  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌ها لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس