Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

به دنبال انتشار برخی خبرها از احتمال شماره‌گذاری چندین هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بر عدم شماره گذاری این موتورسیکلت‌ها تاکید کرد و گفت که تنها در صورت مصوبه هیات وزیران امکان شماره گذاری این موتورها وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر درباره اینکه آیا احتمال شماره گذاری ۱۲ هزار دستگاه موتورسیکلت کاربراتوری از سوی پلیس وجود دارد یا خیر؟ گفت: برابر قانون موتورسیکلت‌های کاربراتوری شماره گذاری نمی شوند و پلیس هم طبق قانون این موتورها را شماره‌گذاری نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه یکی دو سازمان پیگیر شماره گذاری تعدادی موتورسیکلت کاربراتوری بودند، افزود: البته در گزارشی که به ما دادند تعداد این موتورسیکلت‌ها ۱۲ هزار عدد نیست و کمتر است، اما در هرصورت با توجه به صراحت قانون ما گفتیم که باید بررسی شود که این موتورسیکلت‌ها چه زمانی تولید شده‌اند و آیا تولیدات برای بعد از تصویب قانون است یا قبل از آن؛ اما آنچه که مشخص است، پلیس راهور موتورسیکلت‌های کاربراتوری را شماره گذاری نمی‌کند و اگر بنا باشد این اقدام انجام شود، باید هیات وزیران مصوبه بدهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: همین مساله در مورد برخی از خودروهای وارداتی نیز وجود دارد و خودروهای بالای ۲۵۰۰سی‌سی که بعد از مصوبه دولت برای ممنوعیت شماره گذاری این خودروها وارد کشور شده‌اند در مناطق آزاد مانده‌اند که یا باید مصوبه بگیرند یا امکان شماره گذاریشان وجود نداشته و باید به کشور مبدا برگردند.

هادیانفر با تاکید براینکه قانون در این مورد صراحت دارد، گفت: پلیس هیچ اقدامی را بر خلاف قانون و مقررات انجام نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه‌ای که در سال ۱۳۹۵ در دولت و با اجماع دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت صنعت به تایید رسید، تولید و شماره‌گذاری موتورسیکلت کاربراتوری ممنوع شد و از این تاریخ به بعد سازندگان باید موتورسیکلت انژکتوری را جایگزین موتور کاربراتوری کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور موتورسیکلت کاربراتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزییات دستگیری زن مواد فروش در شمال تهران گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس