Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل  از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، حمید کریمی از کسب ۲۵۷۵ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این استان طی نیمه نخست این دولت خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ مدال جهانی، ۳۶ مدال آسیایی، ۲۹۸ مدال بین المللی، ۲۰۸۵ مدال انفرادی کشوری و ۱۴۳ مدال تیمی کشوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه اعزام ورزشکاران در مدت مذکور نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: در این مدت ۱۰۷۲ مورد اعزام در رشته های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری و برون مرزی انجام شد.
کریمی افزود: در دولت تدبیر و امید روند موفقیت ورزش های تیمی رشدی بیش از گذشته داشت در این دولت ما شاهد موفقیت هایی در رشته های تیمی مانند والیبال، قایقرانی، فوتسال، بسکتبال، فوتبال و فوتبال ساحلی بودیم و عناوینی که این رشته های ورزشی در دو سال گذشته کسب کرده اند در تاریخ ورزش استان کم نظیر بود.
وی توجه ویژه به ورزش همگانی را یکی از مهمترین اقدامات انجام شده این اداره کل در دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: آمار مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی استان طی دو سال اخیر با رشد چشمگیری مواجه شد.
وی با اشاره به راه اندازی و تجهیز۲۵۱ خانه ورزش روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی مدت مذکور، تصریح کرد: تجهیز و راه اندازی ۲۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر تا پایان دولت کنونی در نظر گرفته شده است.
مدیر کل ورزش وجوانان استان رشد ۱۹.۳ درصدی مشارکت ورزشکاران سازمان یافته، افزایش ۴۶ درصدی باشگاه‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی از ۲۹ سانتی متر مربع در سال ۹۶  به ۳۲ سانتی متر مربع در مقطع کنونی را از دیگر افتخارات این اداره کل در دولت کنونی عنوان کرد.

46

کد خبر 1292855

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استان البرز دونالد ترامپ ایران و آمریکا سینمای ایران استان کردستان آندره استراماچونی سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است