Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جابر اخلاقی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تیم گیلان در پنجمین دوره مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی توانست ۴ مقام قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک رتبه سوم را ازآن خود کند.

او با اشاره به شرکت ۶۰ درصد دانش آموزان مقطع اول متوسطه کشور در این جشنواره، افزود: در مرحله کشوری این رقابت‌ها ۳۵۰ نفر از سراسر کشور شرکت کردند که تیم گیلان با ۱۱ نفر در این رقابت‌ها حضور داشت که همگی توانستند در محور‌های ۶ گانه صاحب مقام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در محور پژوهش: آرش خوش رنگ گل آور و امیر همتی، در محور ادبیات فارسی: نرگس علیزاده، در دست سازه: یاسان حاجی قلی زاده و سید علیرضا سلیمانی و در محور زبان انگلیسی: ستاره حسین نیا و ترانه هادیانی مقام اول را از آن خود کردند.

جابر اخلاقی افزود: در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی: نیلوفر توانایی و فاطمه رجب زاده رتبه دوم و در بازارچه کسب و کار نیز آیلین اثنی عشری و وانیا نصرتی عنوان‌های سوم کشوری را به دست آوردند.

او با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی، گفت: مهارت آموزی مهم‌ترین اولویت جشنواره نوجوان خوارزمی است و می‌تواند ارتباط موثری بین مباحث نظری و کاربردی در دوران تحصیل دانش آموزان ایجاد کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه تصریح کرد: ۴۵۰ نفر از ۹۱ هزار و ۸۵۹ دانش آموز متوسطه اول شرکت کننده در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی به مرحله استانی راه یافتند که ۴۶ نفر برای حضور در مرحله کشوری برگزیده شدند.

 

انتهای پیام / ق 

 

دانش آموزان گیلانی در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی خوش درخشیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا