Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همایش استاد علی‌محمد اصفهانی (کاشی‌ساز و نقاش روی کاشی دوره قاجار) با همکاری دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

زندگی و آثار استاد علی‌محمد اصفهانی، معرفی همکاران و شاگردان، بررسی رساله علمی علی‌محمد اصفهانی، تکنیک ها و فنون و روش‌های تولید کاشی، شیوه‌های شخصی و سبک و ابداعات علی‌محمد اصفهانی در حوزه کاشی‌کاری، مضامین و موضوعات آثار، جایگاه و تأثیر علی‌محمد اصفهانی در کاشی‌کاری دوره قاجار، مطالعه آثار با رویکرد نشانه‌شناسی، روایت‌شناسی، اسطوره‌شناسی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و بررسی آثار علی‌محمد اصفهانی در موزه‌های داخل و خارج از کشور، ازجمله محورهای همایش «استاد علی‌محمد اصفهانی» است.

علاقمندان به ارائه مقاله به این همایش، تا 15 مهرماه فرصت دارند چکیده مقالات خود را به معاونت علمی و پژوهشی فرهنگستان هنر ارائه کنند.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان همایش استاد محمد علی اصفهانی کاشی سازی قاجار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان همایش کاشی سازی قاجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود

عصر ایران - دکتر امیر دبیری مهر - استاد دانشگاه - در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
با توجه به اینکه برخی از نوانقلابی ها از اخبار مربوط به کاظم صدیقی آشفته شدند پیشنهاد می کنم برای رفع شبهه از سلامت نفس و پاکدستی مقامات بویژه حضرات روحانیون معظم و زاهد پیشه، فهرستی از اموال ١٠٠ نفر ازمقامات و روحانیون مشهور و صاحب منصب و آقازاده های محترم آن شامل ملک و زمین و شرکت و سهام و خودرو و موقوفات در اختیار و موجودی حساب و سپرده های بانکی ایشان منتشر شود تا معلوم شود سطح زندگی این عزیزان چگونه است و یکبار برای همیشه دهان یاوه گویان و شایعه پراکنان و رسانه های موافق و مخالف بسته شود و افکار عمومی خودشان آگاه شده و قضاوت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزند علم الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم یک سند جدید از باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران / آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود
  • اوج تجلی هنر گچ‌بری در بقاع متبرکه قم
  • پیش‌بینی استاد دانشگاه امام صادق از تورم امسال
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • برپایی نمایشگاه آثار نگارگری استاد بدر السماء در اصفهان + فیلم
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)