Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:53:28 GMT

کاراته کا همدانی به مدال طلای جهانی رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۹۱۶

کاراته کا همدانی به مدال طلای جهانی رسید

چهاردهمین دوره مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKF ۲۰۱۹ به میزبانی توکیو پایتخت کشور ژاپن برگزار شد و نادر قرایی قهرمان همدان در رده سنی مثبت ۵۰ سال رشته کاتا موفق به کسب نشان طلا شد.

قرایی همچنین در بخش کاتای تیمی این رقابت ها در ترکیب تیم منتخب کشورمان به نشان برنز دست یافت.

این ورزشکار مدال آور در ۲ دوره قبل مسابقات جهانی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ توانست چهار مدال کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کسب ۲ مدال طلا و یک نقره در مسابقات بین المللی گرجستان، یک طلا در هشتمین دوره مسابقات بین المللی کاپ آزاد ارمنستان و یک طلا و ۲ نقره در مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین در کارنامه وی ثبت شده است.

پوریا حصاری از مربیان مطرح همدان نیز به عنوان مربی بدنساز تیم کاراته شوتوکان جهانی WSKF کشورمان در این مسابقات حضور داشت.

مربی بدنساز تیم کاراته شوتوکان جهانی WSKF کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، سطح مسابقات امسال را بالا ارزیابی کرد.

پوریا حصاری افزود: بیش از ۴۰ کشور مطرح جهان در این دوره از مسابقات حضور داشتند و آمادگی تیم ها کار را برای کاراته کاران کشورمان سخت کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: کاروان ورزش کشورمان در این رویداد مهم جهانی به مدال های رنگارنگ دست یافت و در تمامی رده های سنی روی سکو قرار گرفتیم.

همدان یکی از استان های مستعد در رشته شوتوکان جهانی WSKF است.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ارمنستان پایتخت زمین گرجستان مدال طلا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان

در وزن منهای ۵۰- کیلوگرم این پیکار‌ها یلدا نقی بیرانوند، کاراته کای کبودراهنگی استان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد، ستاره زارعی از مازندران نایب قهرمان شد و زهرا ابراهیمی از گیلان و مبینا عمادی از تهران، مشترک در رده سوم ایستادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان