Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویدی‌نیا رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت : قرارداد دانشگاه بیرجند در قالب برنامه اراسموس + با 3 دانشگاه علوم ورزشی ورشو لهستان، پلی تکنیک تومر پرتغال، و تورگومورش رومانی برای سال تحصیلی جدید تمدید شد.

او با شاره به اینکه طبق این قراردادها از طرف اتحادیه اروپا از تبادل استاد و دانشجو حمایت مالی می‌شود افزود : براین اساس سهمیه دانشگاه برای تبادل اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال جاری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویدی نیا با توجه به این طرح اظهار کرد : اولین دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند در رشته فیزیولوژی ورزش سال گذشته در قالب این طرح اعزام شد و در سال جاری نیز تعداد بیشتری از دانشجویان و اساتید اعزام خواهند شد.

رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بیرجند با اشاره به رایزنی با تعدادی دیگر از دانشگاه‌های اروپایی جهت عقد قرارداد همکاری در قالب ارسموس + بیان کرد : دانشگاه بیرجند در راستای سیاست‌های دانشگاه و وزارت علوم همکاری‌های علمی در این قالب را گسترش خواهد داد.

انتهای پیام / ط ا

 تمدید قرارداد دانشگاه بیرجند با دانشگاه های اتحادیه اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی