Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه ای به وزارت آموزش و پروش و ادارات کل آموزش و پرورش استانها اعلام کرد که بخش اول اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: آغاز واریز پاداش بازنشستگان فرهنگی از هفته آینده

در این ابلاغیه که طی روز گذشته صادر شد، تاکید شده است که تخصیص اعتبار به میزان صد در صد بوده و همچنین وزارت آموزش و پرورش باید مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت قابل تامین از محل اعتبارات موضوع این ابلاغیه، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی و مبلغ پرداختی را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه کشور اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد

واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، امروز_پنجشنبه سی ام فرودین_ همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان و با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، واحد صنعتی بزرگ فروسلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

روند احداث کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان با همت مسئولان پر تلاش شهرستان و مدیران این مجموعه در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون تا اینجا در ۲ فاز این مجموعه صنعتی ۴۳۰ نیرو مشغول به کار هستند.

وجود پست ۶۳ به ۲۰ برق با ۵۸ درصد مگاوات مصرف برق از امتیازات این کارخانه محسوب می‌شود.

کد خبر 745829

دیگر خبرها

  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش