Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس به دیدارهای اخیر ظریف و مکرون اشاره کرد و گفت: پیشنهاد آقای مکرون به جمهوری اسلامی ایران دو بخش اصلی دارد؛ شارژ مالی اینستکس و تجدید معافیت هایی در زمینه فروش نفت.

وی گفت: این پیشنهادها در آن حد ارزش ندارد که مانع گام سوم جمهوری اسلامی ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به هر حال موضوع  ایران را در نشست گروه هفت در دستور حفظ خواهد کرد. به گونه ای که ترامپ نتواند نقشی دیگر و تنش تازه ای را در این میان ایجاد کند. اگر چه تنش هسته ای هنوز حل نشده است، اما راهبر جمهوری اسلامی ایران در تغیر ماهیت تنش موجب سردرگمی دشمن شده است.

فلاحت پیشه افزود: تکیه بر مقاومت داخلی، مدیریت دیپلماسی جهانی و عدم نقض مقررات بین المللی، و پرهیز از ورود به کمین گاه های دشمنان جمله ابعاد مهم این راهبرد است. اکنون باید چند اقدام در دستور کار قرار گیرد. یک کاهش تنش با همسایگان و توجه به دغدغه های آن ها، این کشورها از زمان انهدام پهپاد آمریکایی بهتر از گذشته، واقعیات منطقه را درک می کنند و از آن زمان وارد تنش تازه ای با ایران نشده اند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با یک طرح ابتکاری فضای تازه ای را در روابط با آنان ایجاد کرده اند. ضمن احترام به جناب دکتر ظریف معتقدم اکنون «گروه بی» دچار سردرگمی و فروپاشی شده است. باید روابط متفاوتی را با امارات و حتی عربستان تعریف کرد. و در آن ایفای نقش امثال نتانیاهو و بولتون دشوار نمود.

وی گفت: از سوی دیگر گام سوم باید کمتر از گذشته برداشته شود. انتظار می رفت مختصات این گام از طریق مکرون به اطلاع سران گروه هفت برسد و بیش از این نباید زمان به ضرر ایران کشته شود.

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1292869

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حشمت الله فلاحت پیشه امانوئل مکرون محمدجواد ظریف کانال ویژه مالی اروپا اینستکس ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استان البرز دونالد ترامپ ایران و آمریکا استان کردستان سینمای ایران لژیونر فوتبال گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم شده است گفت: گام‌ها دولت در پیشبرد امور مالیاتی مثبت بوده است.

آقامیری بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شود.

وی سازمان مالیاتی یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • فرشاد مومنی: دولت از انجام تعهدات خود طفره می‌رود