Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:45:02 GMT

پروژه پست برق ۴۰۰ کیلووات «کوثر» در ملارد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۱۱۸

پروژه پست برق ۴۰۰ کیلووات «کوثر» در ملارد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی کجانی فرماندار ملارد و جمعی از مسئولان استانی و محلی پروژه پست برق ۴۰۰.۶۳ کیلوولت کوثر با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال وبا مساحت ۱۳ هکتار در بخش صفادشت ملارد به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است افق دید وزارت نیرو در احداث این پست برای دو دهه آینده است و با افتتاح و راه اندازی آن پایداری شبکه های برق رسانی در غرب استان تهران به ویژه در شهرهای ملارد و صفادشت از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار خواهد شد.

وزیر نیرو در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: احداث این پست تاثیرمطلوبی بر وضعیت اطمینان و شبکه برق منطقه صفادشت و همینطور شهرک های صنعتی اطراف و شهرستان ملارد خواهد داشت.

رضا اردکانیان اضافه کرد: هم اکنون فاز اول آن برق دار و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: احداث این پست تاثیر به سزایی در افزایش پایداری شبکه و تعدیل بار پست های مجاور در منطقه استان های تهران و البرز دارد.

کد خبر 4701272

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود