Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@20:04:14 GMT

راه اندازی 10 رشته جدید در واحد خرم آباد از مهر 98

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۱۳۶

راه اندازی 10 رشته جدید در واحد خرم آباد از مهر 98

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد استان لرستان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات رضایت‌بخش و باکیفیت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به مردم اظهار کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه‌مندان و تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز استان همواره از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام رشته‌های آموزشی بر مبنای نیازسنجی استان لرستان مصوب و راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تلاش بر این است تا با فراهم‌کردن شرایط لازم بتوانیم نیروی متخصص و با مهارت کافی را به جامعه تحویل دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: حضور استادان و اعضای هیئت‌علمی مجرب و با صلاحیت علمی، فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ورزشی مناسب موجب شده تا واحد خرم‌آباد اولویت نخست برای ادامه تحصیل جوانان باشد.

بهاروند با اعلام راه‌اندازی ۱۰ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: رشته‌های مهندسی نفت، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی شیمی، مهندسی شهرسازی، معماری داخلی، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مترجمی زبان انگلیسی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی از جمله رشته‌های جدید این واحد دانشگاهی است که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اکنون با بیش از ۱۷۰ عضو هیئت‌علمی و بیش از ۱۵۰رشته آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

322 / 167 واحد خرم آباد رشته های جدید سیامک بهاروند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد خرم آباد رشته های جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به روسای استان ها و واحدها اعلام کرد: موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحدها جلوگیری شود.

به گزارش جماران، فرزاد جهان‌بین رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بندهای ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳-ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در خصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود