Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره امسال شاخص بهزیستی فرهنگی را در شهر اصفهان افزایش داد و همچنین باعث ایجاد مشارکت مردمی در برنامه‌های جنبی محور جشنواره شد.

محمد عیدی در حاشیه بازدید از سینماهای جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره امسال شاخص بهزیستی فرهنگی را در شهر اصفهان افزایش داد و همچنین باعث ایجاد مشارکت مردمی در برنامه‌های جنبی محور جشنواره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلفیق جشنواره با اعیاد مذهبی موجب افزایش نشاط اجتماعی شد، ادامه داد: میزان استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره بسیار امیدوار کننده است و نشان از شاخص‌های یک شهر فرهنگی را می‌دهد.

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: می‌توانیم ادعا کنیم که امسال جشنواره اصفهان استانداردهای لازم را برای دائمی شدن جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان را دارد و این یعنی این شهر قابلیت دارد که هر رویداد فرهنگی را به رویدادی بین المللی تبدیل کند.

عیدی با اشاره به فضای جشنواره افزود: حال و هوای جشنواره در اصفهان به گونه‌ای تبدیل شده است که برخی از مهمانان ما غبطه می‌خورند که چرا در پایتخت چنین حال و هوایی وجود ندارد زیرا شب‌های اصفهان زنده به هنجارهای فرهنگی است.

وی خاطر نشان کرد: امید است که بتوانیم با تعریف فرایند محور از این رویداد بزرگ بین المللی باعث حفظ این فضا در شهر اصفهان باشیم و ظرفیت‌های بومی خود را به امری جهانی تبدیل کنیم.

مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان قابلیتی است که می‌توانیم به کمک آن ارزش‌های خود را بهتر معرفی کنیم وهمچنین این جشنواره قابلیتی است تا ظریفیت گفت وگویی خود را ارتقا دهیم.

عیدی پیرامون دبیرخانه دائمی جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان گفت: معاونت برنامه ریزی شهرداری اصفهان بنا به دستور شهردار موظف شده است که ساختار این دبیر خانه را تعریف کند اما فرآیند مدنی این رویداد امسال به دائمی شدن دبیرخانه جشنواره در اصفهان کمک کرد.

کد خبر 387079

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد عیدی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان فیلم سینمای اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از امروز تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.
محمدمهدی کریمی افزود:در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید می‌کنند و در این بازدید استادان گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی با گردشگران همراه می‌شوند.
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند