Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@17:45:22 GMT

پخش مستند پرتره داود فتحعلی بیگی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۴۷۷

پخش مستند پرتره داود فتحعلی بیگی

مستند «مرد عاشقانه‌ها» با روایتی از زندگی داود فتحعلی‌بیگی، بازیگر، پژوهشگر، نویسنده و کارگردان نمایش‌های آیینی و سنتی، سوم شهریور ماه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، مستند «مرد عاشقانه‌ها» عنوان قسمت جدید از مجموعه «حکایت دل» است که به معرفی داود فتحعلی‌بیگی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند سوم شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داود فتحعلی بیگی متولد دانش‌آموخته مقطع کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او علاوه بر کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و پژوهشگری، مدرس دانشگاه است.

فتحعلی‌بیگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمایشی است و در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. فتحعلی بیگی برنده دیپلم افتخار نمایشنامه‌نویسی مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره عروسکی تهران در ۱۳۸۷ است و مدیریت تالار محراب از ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۴ و مدیرت اداره تئاتر از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ را بر عهده داشته است.

وی عضو و ریس هیات مدیره انجمن تعزیه ایران ۱۳۸۴ تا به حال است و نمایش‌هایش در جشنواره‌های معتبر جهانی از جمله جشنواره عروسکی زاگرب در سال ۱۳۶۹ و جشنواره‌های آوینیون، پارما و آریوانودلاماره ایتالیا دارای رتبه‌های برتر شده است.

«حکایت دل» به تهیه‌کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکرریز، در قالب ۲۰ قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه ها  ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این مجموعه برای اولین بار از شبکه چهار سیما به روی آنتن می‌رود و روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشاور»، از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  گره گشایی از اختلافات خانوادگی موضوع این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • تولید مستند پُرتره در چهارمحال و بختیاری
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری