Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق ابراهیمی صبح یکشنبه در نشست ستاد دیه استان کردستان با بیان اینکه این جلسه با هدف بررسی پرونده های زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به آزادی آنان از زندان تشکیل شده، اظهار داشت: در این جلسه پرونده ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد مورد بررسی قرار گرفته تا تدابیر و اقدامات لازم جهت کمک به آزادی آنان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان را بیش از ۳۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: متاسفانه مشکلات و نوسانات اقتصادی در جامعه موجبات افزایش زندانیان جرائم غیرعمد بالاخص بدهکاران مالی را سبب شده که این موضوع ستاد دیه را در کمک به آزادی تعدادی بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد با مشکل مواجه ساخته است.

نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه کردستان از آزادی ۳۶ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی ستاد دیه خبر داد و ادامه داد: برای آزادی این تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در مجموعه مبلغی بیش از ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

ابراهیمی از اعطای مبلغ پنج میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال به صورت بلاعوض از سوی ستاد دیه جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سال جاری خبر داد و یادآور شد: از این مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ستاد دیه کشور و چهار میلیارد و ۲۵ میلیون ریال نیز از سوی ستاد دیه استان اعطا شده است.

وی همچنین با تقدیر و تشکر بانک های عامل که ستاد دیه را در امر اعطای وام های قرض الحسنه جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یاری می کنند، بیان کرد: خوشبختانه بانک های عامل ملی، ملت، تجارت و صادرات از ابتدای سال جاری تعامل خوبی را با ستاد دیه داشته اند و با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کرده اند.

نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه کردستان نقش شکات در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را نیز قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه شکات پرونده های زندانیان جرائم غیرعمد نیز همواره حامی ستاد دیه بوده اند به طوریکه طی پنج ماهه اول امسال با گذشت بیش از ۱۳ میلیارد ریال از حق خود ضمن کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد موجبات خشنودی خداوند متعال را نیز فراهم آوردند.

کد خبر 4701256

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد دیه هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان