Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برخلاف ادوار گذشته لیگ برتر، این بار مدیران به جای مربیان در چرخه قربانیان فوتبال قرار گرفته‌اند تا از این نظر شاهد یک سنت شکنی در فوتبال ایران باشیم. فصل جدید لیگ برتر با برکناری یک مدیر با سابقه به اسم سعید آذری آغاز شد تا ذوب آهن با شوک مدیریتی بزرگی مواجه شده باشد.

تنها به فاصله چند روز از برکناری آذری، دومین مدیر لیگ برتری هم از سمت خود کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام رضاییان با سابقه پنج سال مدیریت در پارس جنوبی جم و در حالی که این تیم با مدیریت وی از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، به دلیل مشکلات  مالی از سمت خود استعفا داد که این استعفا مورد پذیرش هیات مدیره قرار گرفت.

شواهد و قرائن نشان می‌دهد رضاییان نمی‌تواند آخرین مدیری باشد که قربانی شرایط باشگاهش می‌شود و احتمال این که به زودی مدیر یا مدیران دیگری ضلع سوم مدیران جدا شده را تشکیل دهند وجود دارد.

در حال حاضر برخی باشگاه‌های لیگ برتری از مدیرانی استفاده می‌کنند که روی لبه تیغ قرار داشته و هر آن ممکن است از مدیریت باشگاهشان کنار بروند.

با اضافه شدن مربیان برکنار شده و یا استعفا دهنده، به نظر می رسد این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تغییرات زیادی را شاهد خواهد بود. 

کد خبر 4701127 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال ایران بهرام رضاییان سعید آذری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم فوتبال پارس جنوبی جم فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • ۳۳ میلیارد تومان جهت ساماندهی فرودگاه یاسوج هزینه شد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود