Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@21:10:34 GMT

حضور زنان در ورزشگاه آزادی از بازی ایران - کامبوج

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۵۸۴

به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده روز یکشنبه در تشریح اقدامات معاونت پارلمانی وزارت ورزش در هفته دولت به خبرنگاران گفت: این  نخستین حضور زنان در ورزشگاه آزادی است که این دیدار ساعت۱۷:۳۰ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وی درباره ورود زنان به ورزشگاه ها گفت: منع قانونی وجود ندارد و ما باید زیر ساخت ها را فعال کنیم که در حال انجام است و ۱۸ مهر نخستین حضور زنان در ورزشگاه آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حقوقی وزارت ورزش ادامه داد: نگاه ما در تمامی سطوح برای زنان فراهم کردن مقدمات آنها در عرصه های بین المللی است و تبعیض جنسیتی هم نداریم.

*افتتاح ۳۳۰ طرح ورزشی در هفته دولت
معاون وزیر ورزش همچنین با اشاره به افتتاح ۳۳۰ طرح ورزشی در هفته دولت  اظهار کرد: ورزش ایران با وجود تحریم ها در حال پیشرفت است و در هفته دولت هم ۳۳۰ طرح ورزشی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.
وی ادامه داد: در بخش حقوقی کمیته صیانت در بخش ورزشی را تشکیل دادیم تا نقش ویژه خود را ایفا کند.
معاون حقوقی و امور استان های وزارت ورزش به طرح جانشین پروری و نخبه گزینی در بخش های مختلف ورزش کشور اشاره کرد و گفت: همچنین یکی از موضوعات مهم در این زمینه سپردن کار به جوانان است و به دنبال جوانسازی با هدف پیشرفت در بخش های مختلف ورزش کشور هستیم.

تقی زاده با اشاره به از سرگیری نشست هایی در حل مسائل قانونی واگذاری به  ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود:  به دلیل موانع قانونی فرآیند واگذاری به تاخیر افتاد که در این باره و برای رفع مشکل حقوقی نشستی با حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان بورس و دیوان محاسبات و برخی نمایندگان در کمیسیون اصل ۴۴ برگزار می شود تا به جمع بندی در این زمینه برسیم.
وی اضافه کرد که این نشست هفته آینده برگزار می شود.
معاون پیشین سازمان تربیت بدنی همچنین به روز آمد کردن قوانین حقوقی در ورزش و خیرین ورزش نیز اشاره  کرد و افزود: نهایی کردن شرح وظایف و اختیارات از دیگر اقداماتی است که به دنبال تصویب آن در مجلس هستیم.

معاون وزیر ورزش گفت: بودجه وزارت در سال ۹۳ حدود ۶۰۰ میلیارد بوده که در سال ۹۸ به بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته که این نشان دهنده اقدامات معاونت حقوقی وزارت ورزش در این سال هاست.
تقی زاده افزود: همچنین لایحه باشگاه داری هم از مواردی است که به دنبال تصویب آن هستیم.

وی درباره لایحه نهایی شدن خدمات کشوری در خصوص استخدام قهرمانان آسیایی و جهانی و المپیک گفت: این موضوع از لایحه دولت از قلم افتاده بود که پیگیر هستیم دوباره به لایحه بازگردد.
تقی زاده افزود:  در طول ۶ سال گذشته احکام زیادی در مجلس در خصوص ورزش به تصویب رسیده است.

تقی زاده درباره مستند سازی مالکیت های ورزشی گفت: بیش از ۹ هزار ملک ورزشی است که بیش از ۲ هزار ملک دارای سند و مابقی بدون سند مالکیت هستند.
وی ادامه داد: در ۲ سال اخیر ۵۰۰ سند اخذ شده است که تلاش داریم این املاک را به وزارت ورزش و جوانان برگردانیم تا جوانان بیشتری از آن بهره مند شدند.

معاون وزیر ورزش درباره بازنشسته بودن خود گفت: بازنشسته نیستم و تا بازنشستگی چهارسال فرصت دارم.

تقی زاده درباره طرح های نیمه تمام ورزشی گفت: در ۲ سال اخیر بیش از هزار طرح نیمه تمام ورزشی افتتاح شده است اما آمار دقیق افتتاح طرح های نیمه تمام در ۶ سال اخیر در آینده اطلاع رسانی می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۲ - شمس آذر ۰

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

بیشتر بخوانید پیشکسوت استقلال: فدراسیون مایل به دخالت در نتایج از طریق داوران است

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را دنبال کنید:

تقویم بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ ؛ ساعت: ۱۸:۰۰ / ورزشگاه: آزادی تهران / ۲۵ هزار تماشاگر
سوتگروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

شرح گل ها:
استقلال یک – شمس آذر صفر (دقیقه ۲۱: مهرداد محمدی): ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

استقلال ۲ – شمس آذر صفر (دقیقه ۵۱: مهرداد محمدی): روی پاس در عمق و تماشایی بلانکو، محمدی وارد محوطه جریمه شد که بر اثر خطای محمدرضا رضایی تعادل خود را از دست داد و وحید کاظمی نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که خود محمدی آن را به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کرد.

لحظات حساس:
دقیقه ۸: ارسال تماشایی ماشاریپوف در دهانه دروازه به سلیمی رسید ولی ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: گوستاوو بلانکو با تیزهوشی از مرکز میدان قصد داشت تا دروازه شمس آذر را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

تراکتورحواشی:

* از حدود ۲ساعت پیش از شروع بازی، ترافیک سنگینی در خیابان چوگان (منتهی به ورودی غربی ورزشگاه آزادی) حاکم بود.

* حدود ۲هزار هوادار شمس آذر پشت دروازه شمالی مستقر شدند.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت روز ارتش، گروه موزیک ارتش به اجرای برنامه پرداخت.

* هواداران استقلال پیش از شروع بازی سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم را با لقب عقاب آسیا تشویق کردند.

* شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر این دیدار باشد.

* نام رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان مدافعان استقلال به علت مصدومیت در لیست بازی امروز قرار ندارد.

* کوین یامگا بازیکن مصدوم استقلال همراه این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر ویژه این بازی باشد. همچنین رضا میرزایی دیگر بازیکن استقلال نیز به همراه سایر اعضای تیم روی سکوها نشست.

* فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در ورزشگاه حضور یافت.

* جواد نکونام سرمربی استقلال به دلیل دوکارته بودن، روی سکوها حضور دارد. در ابتدای بازی، هواداران استقلال علاوه بر باز کرون پیراهن این تیم روی سکوهای روبروی جایگاه، طرح موزاییکی با نام نکونام را نیز اجرا کردند.

* هومن افاضلی و علی اصغر قربانعلی پور به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

کد خبر: 1227679 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است