Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@19:27:52 GMT

آتش‌بازی در جشنواره بین‌المللی موزیک نظامی مسکو

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۶۳۱

آتش‌بازی در جشنواره بین‌المللی موزیک نظامی مسکو

 

 

برچسب ها: رویداد24 ، جشنواره بین المللی موزیک نظامی ، روسیه ، مسکو ، عکس روز ، موزیک نظامی سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روسیه مسکو عکس روز موزیک نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود آهنگ های جدید 1403

در سال های اخیر رقابت بین خواننده های ایرانی زیاد شده است و بازار  موسیقی به قول معروف این روز ها حسابی داغ  شده است به طوری که  آهنگ های زیادی از خواننده های معروف و خواننده های نه چندان معروف منتشر می شود .

سایت های بزرگ موسیقی برای کاهش هزینه های خود گاهی مجبور به پخش  بعضی  از آهنگ های نه چندان جالب می شوند ، و این باعث میشه که کاربران این سایت ها به سختی به آهنگ های با بازدید بالاتر و ترند  دست پیدا کنند ، ولی بعضی از سایت  ها از جمله سایت بهتا موزیک و ... فقط در آرشیو سایت خود از  آهنگ ها خواننده های معروف استفاده می کنند و  و به صورت مرتب آهنگ های خود را بروز رسانی  می کنند به طور مثال در دانلود آهنگ جدید 1403 بهتا موزیک شما می توانید کلی آهنگ جدید قشنگ را گوش دهید و دانلود کنید.

 اهنگ های شاد جدید 1403

همچنین در این سایت آهنگ های شاد جدید  خوانند های معروف به صورت یکجا در پست  دانلود آهنگ شاد جدید 1403 قرار داده  شده است ، از جمله آهنگ های شادی که در  آرشیو قرار داد شده می توان آهنگ های { حامد پهلان ، مسلم فتاحی ، مجتبی دربیدی ، امید جهان و .. }را نام برد ، که این آهنگ های شاد بصورت پشت سر هم و یکجا در سایت قرار داده شده است .

پلی لیست آهنگ  1403 سایت بهتا موزیک

یکی از نقاط قوت سایت دانلود آهنگ بهتا موزیک نسبت به سایت های رقیب انتشار آهنگ بصورت پلی لیست می باشد و آهنگ های جدید بصورت پلی لیست نیز قرار داده می شود .

دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف

از جمله خواننده های معروفی که در سایت دانلود آهنگ بهتا موزیک آرشیو آنها در حال تکمیل شدن می باشد  می توان از { محسن ابراهیم زاده ، گرشا رضایی ، رضا بهرام ، مهدی احمدوند ، محسن یگانه ، و ... } را میتوان نام برد، که در قسمت  سایدبار راست سایت قرار داده شده است

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو
  • مرور آثار داریوش مهرجویی در مسکو
  • راهیابی پویانمایی «پیچ تاریخی» به جشنواره مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • راهیابی دو فیلم ایرانی به جشنواره مسکو
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند
  • «بعد از رفتن» و «روایت ناتمام سیما» مسافر مسکو شدند