Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، همایون صادقی بازرگانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این کنفرانس پانل تخصصی زیرساخت های راه و ایمنی وسایل نقلیه با ارائه سخنرانی توسط دکتر bene kohal در مورد زیرساخت مرتبط با مداخلات ایمنی ترافیک و سخنرانی مشترک دکتر شفیعیان و دکتر denish mohanدر مورد اقدامات دهه گذشته برای ایمنی ترافیک راه و سخنرانی مهندس نفیسی در مورد تجربه ایران در ارتقای ایمنی زیر ساخت‌های راه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پنل تخصصی جامعه ایمن و ایمنی ترافیکی با ارائه سخنرانی توسط مهندس عزیزی در مورد نقش شهرداران در جوامع ایمن و همچنین ارائه مقاله در مورد ایمنی ترافیک در شهر تبریز و پانل تخصصی ارتقای ایمنی مبتنی بر شواهد و ارائه سخنرانی در مورد ارتقا و جوامع آگاه از شواهد ارتقای ایمنی توسط دکتر dale hanson و ارائه سخنرانی اقدامات ایمنی راه مبتنی بر شواهد و رفتارهای تغذیه ای توسط دکتر سکینه حاج ابراهیمی از دیگر برنامه های کنفراس بود.

دکتر صادقی از برگزاری پانل تخصصی پیشگیری از جراحات خبر داد و گفت: این پنل با موضوع بررسی مسائل مرتبط با پیشگیری از جراحات و ارائه سخنرانی در مورد بار اقتصادی سوانح ایمنی در ایران و EMRO توسط دکتر kostuv daldو سخنرانی در مورد پارادایم عملگرا در مدیریت قبل از بحران با رویکرد پیشگیری از بحرانهای آتی ترافیکی برگزار شد.
وی ادامه داد: برگزاری پانل تخصصی در مورد گروه های آسیب پذیر در جوامع ایمن و ایمنی راه و خدمات سلامت از دیگر برنامه های کنگره بود.

دبیر علمی بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن همچنین با اشاره به برگزاری سه نشست تخصصی همزمان با این کنگره گفت: در این کنگره شاهد برگزاری نشست های ویژه از جمله کارگاه مرتبط با انرژی ها بودیم که در این کارگاه به بحث و تبادل نظر در مورد کارهای انجام یافته و نقش سازمان های مردم نهاد در بحث ایمنی ترافیک پرداخت شد.
صادقی با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی رسانه و ایمنی ترافیک با حضور اساتید حوزه رسانه اظهار کرد: در این نشست دغدغه های رسانه، وظایف و نقش رسانه ها در ارتقای ایمنی ترافیک با حضور دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر شبکه رادیو سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: همچنین در این کنفرانس کارگاه بین المللی مرتبط با سنجش شدت سوانح ترافیکی با حضور متخصصین مربوطه برگزار شد.
بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن از یکم شهریور ماه در تبریز آغاز به کار کرده و هم اکنون در تالار شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ آغاز می شود.
همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ساعت ۲۲ و سی دقیقه بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • «صبح تبریز»؛ با یاد شهریار عدل
  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر