Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه بی‌خردی دشمنان ما ربطی به دولتمردان ندارد، گفت: انقلاب ما بر مبنای وحدت بوده و ادامه این مسیر نیز نیازمند وحدت همگانی است.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه وظیفه همه ما این است که جامعه را آرام نگه‌ داریم گفت: البته این به معنای عدم انتقاد نیست، ولی نقد با تخریب فرق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمت انجام شده به مردم است، ادامه داد: البته خدمت به مردم باید صادقانه و چابک باشد و ضروری است که تمام قوا اتحاد داشته باشند تا به مردم خدمت ارائه دهند.

حقیقی با اشاره به اینکه توفیقات حاصل شده در این نظام با لطف خدا، راهبری مقام معظم انقلاب و پشتیبانی مردم محقق شده است، گفت: باید توجه داشت که شرایط امروز کشور متفاوت از سایر زمان‌ها است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است، بیان کرد: با تلاش های انجام شده، نه تنها هیچ واحد تولیدی طی سال گذشته در استان تعطیل نشده بلکه از چند واحد نیمه فعال نیز در استان با پیگیری های انجام شده به مرور به چرخه فعالیت باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ در استان ۸۰ پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه این افتتاح هاست که  ۲.۵ برابر این تعداد نیز از سوی بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

حقیقی با اشاره به اینکه تعداد پروژه های قابل افتتاح در استان نسبت به هفته دولت سال گذشته ۳۱ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: این در حالی است که ارزش پروژه های امسال و میزان سرمایه‌گذاری‌ها ۲.۸ برابر بیشتر بوده است. 

وی گفت: با آغاز به کار پروژه‌های هفته دولت امسال، ۵ هزار فرصت شغلی در سطح استان زنجان ایجاد می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ۵ هزار واحد، سهم زنجان از واحدهای مسکونی در دست احداث است عنوان کرد: تا پایان امسال احداث یک هزار و ۷۰۰ واحد در زمینی به مساحت ۵.۵ هکتار در هشت استان از جمله زنجان توسط رئیس جمهور با ویدیو کنفرانس آغاز می‌شود.

مدیرعالی اجرایی استان ادامه داد: این واحدهای مسکونی ۵۰ درصد حمایتی و ۵۰ درصد بصورت مشارکتی خواهند بود.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی حیدری، وجیه اله نوروزی بعنوان فرماندار جدید شهرستان ابهر معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیران مردم استاندار زنجان چابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته سلامت خبر داد و افزود: هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است. سلامت حق همه آحاد جامعه است و مشارکت در تامین و ارتقا سلامت خود و جامعه یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم و به ویژه با موضوع " شعار سال" و همچنین جلب مشارکت مردم، مشارکت دستگاه‌ها و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت را اهداف مهم این هفته برشمرد.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در دستیابی به جامعه سالم خاطر نشان کرد ۳۳۸ واحد بهداشتی (شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت) خدمات سطح یک سلامت را به البرزنشینان ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد‌های بهداشتی استان مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بسته‌های خدمتی سلامت برای تمام افراد خانواده، پیش از تولد تا سالمندی در کلیه مراکز بهداشتی استان ارائه می‌شود از البرزنشینان خواست با هدف مردمی سازی سلامت به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند

دیگر خبرها

  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان