Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:42:53 GMT

پست ۴۰۰ کیلو ولت «کوثر» در ملارد تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۷۰۰

پست ۴۰۰ کیلو ولت «کوثر» در ملارد تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، این پست ۴۰۰.۶۳ کیلو ولت با اعتباری حدود 350 میلیارد ریال افتتاح شد.

ساخت پست ۴۰۰.۶۳ کیلوولت مدولار کوثر تاثیر بسزایی در پایداری، افزایش اطمینان شبکه و تعدیل بار پست‌های مجاور در منطقه استان تهران و البرز بویژه منطقه صفادشت و شهرک‌های صنعتی دارد.

بر اساس این گزارش، طرح تقویت پست واوان، ساخت پست 63 کیلو ولت شهرک امام حسین (ع)، پروژه ارتباطات 400 کیلوولت پست مدولار کوثر، ساخت چهار مدار خط اسلامشهر، شهرک امام حسین (ع)،‌ اصلاح ارتباطات پست‌های اندیشه و شهر قدس 2 در پست 230 شهریار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح غرب و جنوب غرب استان تهران در هفته دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها یک هزار و 234 میلیارد ریال اعلام شده است.

همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی دو پروژه «اجرای ارتباطات 63 کیلوولت واوان» و «ساخت چهار خط 230 کیلوولت ارتباط پست بلافصل پرند و ترانس سوم پرنیان» آغاز می‌شود. این دو پروژه هر یک با اعتبار 20 میلیارد دریال اجرایی خواهد شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شد.

او افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

ادبی فیروزجائی گفت: در طول این ماه واحد یک بخار طبق برنامه به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی، ۳ واحد دیگر بخار نیز مجموعاً به مدت ۳۶ روز جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و تعمیرات غیرمترقبه و واحد یک گازی نیز به مدت ۱۵ روز برای انجام بازدید دور‌های و تعمیرات غیر مترقبه در مدار تولید نبودند.

او همچنین با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقاء میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی و نیز پروژه تعویض لوله‌های سقف بویلر واحد ۲ بخار به سرانجام رسید و تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌های واحد ۳ بخار و پروژه لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بیوقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.

نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟