Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:57:03 GMT

برگزاری مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۷۲۷

برگزاری مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه

به گزارش ایکنا؛ سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه که مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کل نیروهای سپاه به حساب می‌آید، از روز گذشته در بخش بانوان آغاز و در بعد از ظهر همان روز نیز پایان یافته است.

بخش آقایان این مسابقات نیز از صبح روز چهارم شهریورماه در ستاد فرماندهی کل سپاه آغاز می‌شود و تا پایان همان روز هم ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ستاد فرماندهی کل سپاه با حضور 220 نفر و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم و اذان برگزار می‌شود.

همچینن این مسابقات در بخش معارفی در رشته تفسیر قرآن کریم شامل جزء 22 قرآن کریم که منبع آن تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی اعلام شده است، برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه بخش آقایان این مسابقات صبح روز دوشنبه چهارم شهریور و مراسم تجلیل از برگزیدگان نیز بعداظهر همان روز برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه سال گذشته و در سی وهفتمین دوره، مرحله منطقه‌ای به مسابقات قرآن سپاه اضافه شد، برگزیدگان این مسابقات به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند و در نهایت نیز مرحله نهایی این مسابقات طی ماه‌های آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات سپاه سی و هشتمین دوره ستاد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • تا پای جان برای ایران
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه