Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی گفت: همزمان با هفته دولت ۷ پروژه کشاورزی و دامپروری شامل ۲ طرح آبیاری تحت فشار، ۲ طرح گاوداری، ۲ طرح شوریجات و یک طرح احداث باغ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «هوشنگ کرمی» با بیان این مطلب  گفت: همزمان با هفته دولت ۷ پروژه کشاورزی و دامپروری شامل ۲ طرح آبیاری تحت فشار، ۲ طرح گاوداری، ۲ طرح شوریجات و یک طرح احداث باغ به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار بابیان اینکه با افتتاح سیستم های آبیاری تحت فشار ۹۱ هکتار به اراضی تجهیز شده افزوده می شود، گفت: این طرح ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۵۲ میلیارد ریال که ۵ میلیارد  ریال آن از اعتبارات دولتی و مابقی آورده متقاضی و تسهیلات کم بهره بانکی است، اجرا شده است.

 

کرمی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت ۲ واحد گاوداری با ظرفیت های تولید ۲۰ راسی و ۲۰۰ راسی افتتاح می شود که این طرح ها با هزینه کرد بیش از ۱۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و با اجرای این طرح ها ۸ شغل ایجاد می شود.

 

وی افزود: همچنین ۲ طرح شوریجات با ظرفیت یک هزار و ۶۵۰ تن و یک طرح احداث باغ در سطح ۲.۳ هکتار به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها ۲۳ شغل ایجاد می شود.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر هفته دولت مسجد روز جهانی مسجد شیراز روز جهانی مساجد مراسم عمامه گذاری شبستان یزد مساجد افتتاح طرح جهاد کشاورزی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

میثم لک زایی  اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با حمایت و توجه ویژه دولت و با هم افزایی ایجاد شده بین مسئولین استانی، نهادهای و مجموعه های انقلابی و خیریه ها و همچنین اجرای مسوولیت های اجتماعی شرکت ها، تعداد ۴۲۴ پروژه آموزشی در قالب یک هزار و ۵۰۳ کلاس درس استاندارد با اعتبار بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شده است، تصریح کرد: استان رتبه اول را در تعداد پروژه آموزشی و تحویل کلاس درس در کشور از آن خود کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون یک هزار و ۲۰۰ پروژه آموزشی با تعداد چهار هزار و ۳۶۳ کلاس درس استاندارد و زیربنای ۳۷۸ هزار و ۶۱۸ مترمربع و اعتباری بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵۵ پروژه آموزشی با تعداد یک هزار و ۲۳۳ کلاس درس بصورت مردمی و ۵۰۳ پروژه آموزشی با تعداد ۲ هزار و ۱۰۹ کلاس درس بصورت مشارکتی و بقیه به صورت دولتی احداث و تکمیل شده است.

لک زائی در خصوص پروژه های در حال اجرا در سیستان و بلوچستان نیز افزود: تعداد یک‌هزار و ۶۳۷ کلاس درس در قالب ۳۴۴ پروژه آموزشی در استان در حال احداث است.

وی با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیرین مدرسه ساز در استان، گفت: تعهد خیرین نیک اندیش در سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ ، رشد سه برابری داشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: یش از ۲۱۰ هزار مترمربع از پشت بام مدارس سطح استان ایزوگام شد که در سیل اخیر جنوب استان یکی از مواردی که سبب شده آسیب کمتری به مدارس وارد شود، اقدامات پیشگیرانه نوسازی مدارس بوده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰، ۲۶۰ هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس در سطح استان انجام شده است.

لک زائی یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم را آغاز پروژه های طرح محرومیت زدائی دانست و بیان کرد: از این محل ۵۹ پروژه با تعداد ۴۳۸ کلاس درس در حال احداث است که در ماه های پایانی سال ۱۴۰۲ تعدادی از آنها به بهره برداری رسید.

وی به اشاره به احداث و اجرای شبکه موتورخانه مرکزی در مدارس جهت استاندارد سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی کلاس درس، اظهار داشت: علاوه بر آن، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه اسپیلیت و کولر گازی جهت نصب و راه اندازی در تمام نقاط استان از محل اعتبارات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تا کنون تهیه و در کلاس درس نصب شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستاند ر خصوص هنرستان ها و شبانه روزی ها نیز گفت: ۳۰۷ کلاس درس همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراگیری حرفه و گسترش عدالت آموزشی در سطح استان در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل متناسب با برنامه های ابلاغی و در راستای شاداب سازی و نشاط دانش آموزان، سالن های ورزشی و استخر نیز ساخته است، بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ سالن های ورزشی و استخرهای در دست ساخت داریم.

لک زایی در خصوص توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی در بین مدارس نیز گفت: ۵۹ هزار نفر دانش آموز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی با اعتباری بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در سال ۱۴۰۲ توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار