Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@15:16:33 GMT

تجربه ای به یادماندنی از سفر با قطار

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۷۷۸

با قطار؛سرعت، امنیت و انجام کارهای شخصی مورد علاقه در سفر را تجربه کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسافرت یکی از کارهایی است که همیشه لذت فراوانی را با خود به همراه داشته است. اگر این مسافرت ها جنبه دسته جمعی نیز پیدا کند، می تواند لذت و شیرینی سفر را چندین برابر کند. برای سفرهای دسته جمعی با دوستان یا خانواده ابتدا باید وسیله نقلیه ای را تهیه کرد که بتوان در آن احساس امنیت و آزادی را حس نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سفرهای دسته جمعی اولین وسیله ای که به ذهن هر انسان خطور می کند، قطار است. با تهیه بلیط قطار می توان به راحتی و بدون دغدغه به این نوع سفرها پرداخت. امنیت، آرامش، سرعت، فضای استراحت، مطالعه و انجام کارهای شخصی مورد علاقه از جمله مزایایی است که قطار به نسبت سایر وسایل نقلیه آن را دارا ی باشد. با وجود تنوع شرکت های حمل و نقل ریلی این امکان نیز برای تمامی مردم فراهم است تا با توجه به هزینه های در نظر گرفته برای سفر و امکانات قابل دسترس بهترین و مناسب ترین گزینه را برای تهیه بلیط قطار انتخاب نمایند.

سرعت و آسایش را باهم داشته باشید

خرید بلیط قطار نیز به دلیل امنیت و آسایش بیشتر از هر زمان دیگری است. در گذشته ای نه چندان دور برای تهیه بلیط قطار متقاضیان می بایستی مشکلاتی نظیر ترافیک و صف های شلوغ بلیط قطار را تحمل می کردند ولی امروز با روی کار آمدن اینترنت این شرایط برای مردم عزیز ایران فراهم شده است که به هر کجای این کشور پهناور بخواهند سفر کنند در خانه خود بنشینند، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل نمایند و با گوشی همراه متصل به اینترنت خود خرید بلیط قطار مورد نظر خود را انجام دهند. امکان مقایسه قیمت ها و امکانات، پشتیبانی 24 ساعته و صرفه جویی در زمان و هزینه از جمله مزایایی است که متقاضیان در خریدهای حضوری از آن بی بهره هستند. راحتی در خرید با امکانات رفاهی شرکت های مختلف ریلی درآمیخته شده تا خاطره بیاد ماندنی را در سفرهای ریلی برای مسافران به یادگار بگذارد.

 

سفر به سراسر کشور با قدیمی ترین شرکت ریلی ایران

به راستی چه شرکت هایی در ایران مشغول فعالیت هستند؟ اولین شرکت ریلی راه آهن جمهوری اسلامی چه شرکتی بوده است؟

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اولین شرکت حمل و نقل ریلی در ایران بوده است که شروع به فعالیت کرده است. این شرکت اصلی ترین شرکت حمل و نقل ریلی برای جابجایی مسافران به شمار می رود و بیش از 56 درصد از مسافران ریلی ایران را تحت پوشش قرار می دهد. در کنار شرکت رجا شرکت هایی مانند سفیر، فدک، بن ریل و نورالرضا هستند که در حال خدمت رسانی به مردم شریف ایران می باشند. بلیط قطار رجا را می توانید همانند سایر شرکت ها به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

قطاری به مقصد شهرهای نوستالژیک

در کنار خرید و شرکت های ریلی مورد نظر مقصد هم نیز می تواند دارای اهمیت فراوانی باشد. مقصدهای بسیار زیادی در سراسر ایران وجود دارد که مسافران به وسیله قطار می توانند به آنجا سفر کرده و طعم و شیرینی سفر خود را دو چندان کنند. یکی از این مسیرها که اکثر مردم ایران برای انتخاب آن لحظه شماری میکنند، مشهد است. شهر مشهد با وجود بارگاه نازنین علی بن موسی الرضا (ع) عاشقان زیادی را سالانه از نقطه نقطه کشور برای سفر به شهر مشهد فرامی خواند. عاشقان امام هشتم (ع) در ایران بسیار زیاد بوده و برای دیدار منبع انرژی ایران و دیدن گنبد طلایی سلطان لحظه شماری می نمایند. بلیط قطار مشهد می تواند دیدار دیار عاشقان را با راحتی و سرعت تلفیق کرده و سفر لذت بخشی را برای مسافران رقم بزند.

 

از دیگر شهرهایی که می تواند برای ما سفر خاطره انگیزی را رقم بزند، شیراز است. شیراز شهر شعر و بهار نارنج است. آثار تاریخی شگفت انگیز شهر شیراز آوازه ای جهانی داشته و هر ساله توریست ها و گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان در خود می بیند. بلیط قطار شیراز می تواند آسایش و امنیت را برای یک سفر تاریخی خانوادگی آماده سازد.

نکته قابل توجه برای تهیه بلیط قطار شیراز ، مشهد یا هر شهر دیگری استفاده از سایت های ایمن و معتبر است. ما به شما سایت تیک بان را توصیه می نماییم. این سایت دارنده نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک بوده و با تیم پشتیبانی خود در تمامی مراحل خرید بلیط قطار به اقصی نقاط ایران به شما یاری می رساند و پشتیبان دل های گرم شماست.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهولت در دسترسی به انواع دارو با فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو

«امین کلاهدوزان» با اشاره به حمایت از سکوها و شرکت‌های توزیع دارو، تصریح‌کرد: کسب‌وکارهای حوزه دارو در زیست‌بوم تجارت الکترونیکی در جهان سابقه مشخصی دارند و در کشور ما هم چند سالی هست که این فعالیت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در حال انجام بوده و البته تجربه بسیار موفقی است.

وی افزود: موضوع اصلی که در این مدت مطرح بوده است، تنظیم ضوابط و مقرراتی بود که برای فعالیت این کسب‌وکارها لازم است که اتفاق بیفتد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به تنظیم ضوابط و مقررات این حوزه، گفت: باتوجه‌به اینکه دارو با سلامت مردم در ارتباط است، مسوولان وزارت بهداشت نکات درستی را مطرح کردند که باعث طولانی‌شدن وضعیت تنظیم این ضوابط شده بود که با پیگیری‌های انجام شده، ضوابط تنظیم شد و وزارت بهداشت نیز این شرایط را پذیرفت.

وی تاکید کرد: این اقدام یک برنامه راهبردی و مهم بود که در راستای تکریم، تسهیل و تسریع امور مردم انجام شد.

کلاهدوزان با اشاره به تجربه‌های موفق واگذاری امور دولتی به مردم، تصریح‌کرد: تجربه‌های موفق در اوایل انقلاب اسلامی و سایر ایام نشان داده است در هر حوزه‌ای که از ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی استفاده شده، دستاوردهای قابل‌توجهی به‌دست آمده است.

وی ادامه‌داد: اقدام فوق نیز در راستای نامگذاری سال جاری به «جهش تولید با مشارکت مردم» بوده است و کمک می‌کند تا کسب‌وکارها و بخش خصوصی در این مسیر همراه شده و فعالیت در این حوزه به‌طور قطع برای مردم آورده‌های بسیاری خواهد داشت.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به دستاوردهای حضور کسب‌وکارها در زمینه توزیع دارو، گفت: مهم‌ترین مسئله ایجاد شده در این زمینه، سهولت در دسترسی به انواع دارو در میان انواع داروخانه‌های یک منطقه جغرافیایی است.

وی با تاکید بر مساله شفافیت در توزیع دارو، اظهار داشت: شفافیت در مساله توزیع دارو با حضور و فعالیت این کسب‌وکارها، دیگر دستاورد مهمی است که شاهد آن خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ◄ وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • ◄ زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
  • ◄ چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
  • سهولت در دسترسی به انواع دارو با فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع دارو
  • ◄ شرکت راه آهن و ارجج قرار دادن رویکرد فرهنگی بر تخصصی
  • قطار یا هواپیما، کدام یک برای سفر به بندرعباس بهتر است