Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از حذف پست قائم مقامی از سلسله مراتب اداری شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حامد مظاهریان در حاشیه صد و شصتمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر حذف پست قائم مقام در شهرداری تهران با تاکید بر این‌که پست قائم مقام حذف شده است، اظهار کرد: این پست با همه ملزومات در شهرداری حذف شده و در سلسله مراتب اداری شهرداری پستی به نام قائم مقامی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که برخی قائم مقامان هنوز در شهرداری وجود دارند و فعالیت می‌کنند، توضیح داد: قائم مقام فردی است که همه اختیارات معاون و یا رییس همچون حق امضاء، حق نظارت و غیره را داشت و در زمانی که معاون نبود ریاست سازمان یا معاونت مربوطه را برعهده داشت.
معاون برنامه‌ریزی شهرداری و سرپرست معاونت منابع انسانی تاکید کرد: قائم مقامان افرادی کارکشته و با نفوذی هستند که همه اختیارات معاون را داشته و کارهای معاون و رییس را در غیاب آنها انجام می‌دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، وی گفت: ممکن است معاونان و روسا متناسب با برنامه‌هایی که دارند از این افراد استفاده کنند اما به طور قطع باید بگویم که پست قائم مقامی در شهرداری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پست قائم مقام سلسله مراتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • طرح « زوج و فرد » حذف شد؟
  • طرح «زوج و فرد» حذف شد؟
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)