Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@18:14:28 GMT

هیات رئیسه شورای شهر تهران در سمت خود ابقا شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۸۴۶

هیات رئیسه شورای شهر تهران در سمت خود ابقا شدند

رویداد۲۴  در جلسه امروز شورای شهر تهران انتخابات هیات رئیسه این شورا برگزار شد که طی این مراسم محسن هاشمی با ۱۸ رای از ۲۱ اراء اخذ شده برای سومین سال رییس شورای اسلامی پنجمین دوره شورا شد.

همچنین در جریان انتخاب نایب رییس شورا دو نامزد این پست آقایان امینی و فراهانی خود را در معرض رای اعضا قرار دادند که در نهایت سید ابراهیم امینی با ۱۷ رای از ۲۱ آراء حاضر به عنوان نایب رییس شورا در سال سوم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید فراهانی دیگر نامزد این پست نیز ۴ رای اخذ کرد.

در جریان انتخاب دو منشی هیات رییسه نیز خانم‌ها بهاره آروین، زهرا نژاد بهرام و الهام فخاری به عنوان کاندیدا خود را معرفی کردند.

در نهایت بهاره آروین با ۱۴ رای، زهرا نژاد بهرام ۱۶ رای به عنوان منشی‌های هیات رییسه در سال سوم انتخاب شدند. الهام فخاری نیز در این رقابت ۹ رای اخذ کرد.

در ادامه جلسه رای گیری برای انتخاب سخنگوی شورا با کاندیداتوری علی اعطا صورت گرفت که در نهایت وی با ۲۰ رای از ۲۱ رای اخذ شده برای دوسال باقی مانده از دوره پنجم شورا به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه رای گیری برای انتخاب خزانه دار شورا نیز صورت گرفت که سید حسن رسولی برای سال سوم نیز به عنوان خزنه دار شورا با ۲۰ رای از ۲۱ رای اخذ شده انتخاب شد. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورای شهر تهران انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران محسن هاشمی ابراهیم امینی سخنگوی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب، "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه روز گذشته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با "علی‌اکبر احمدیان" نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و "زیاد النخاله" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

این سفر در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ۴۶ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان منجر به مصالحه شده است