Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@14:29:27 GMT

افتتاحیه اردوهای جهادی دانش‌آموزی در املش

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۸۴۷

افتتاحیه اردوهای جهادی دانش‌آموزی در املش

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی دانش‌آموزی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس و معاونان آموزش و پرورش شهرستان املش و دانش‌آموزان بسیجی در دبیرستان و پیش‌دانشگاهی شهدای لطیفی املش برگزار شد. سرهنگ پاسدار حمید یحیی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه املش در حاشیه این مراسم گفت: یکی از اهداف این اردوی جهادی، مرمت و به‌سازی مدارس اعم از رنگ‌آمیزی، دیواره‌نویسی و زیباسازی مدرسه برای سال تحصیلی جدید توسط دانش‌آموزان بسیجی با همکاری آموزش و پرورش و قرارگاه بسیج سازندگی سپاه در قالب طرح هجرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار با مدیرآزاده بسیجی جهاد کشاورزی املش
به مناسبت ایام ورود آزادگان سرافراز به میهن، فرمانده و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه املش با صفری، سرپرست جهاد کشاورزی این شهرستان و از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
در این دیدار طرح‌ها و پروژه‌های جهاد کشاورزی در دهستان‌های سمام و کجید و بخش مرکزی املش و بخش رانکوه مورد بررسی قرار گرفت.
اعزام نوجوانان مسجدی به زیارت امام رضا(ع)
با بدرقه فرمانده پایگاه شهید جبار رمضانی، مدیر کانون پیامبر اکرم(ص) و مدیر مرکز فرهنگی و قرآنی مسجد و بقعه متبرکه امامزاده سیدابراهیم(ع)، امام جماعت مسجد شهدای املش و خانواده‌ها، ۲۰ نفر از نوجوانان مسجدی در راستای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی به اردوی فرهنگی، تربیتی و زیارتی حرم مطهر امام رضا(ع) اعزام شدند.
در این اردوی شش روزه، نوجوانان مسجدی ضمن زیارت بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و تفریحی در مشهد مقدس بهره‌مند می‌شوند.
الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: افتتاحیه طرح هجرت اردوهای جهادی دانش آموزی املش ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست