Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:19:25 GMT

شکست هوگوپوشان روس مقابل نمایندگان ایران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۸۸۱

شکست هوگوپوشان روس مقابل نمایندگان ایران

تیم دانشگاه آزاد نماینده کشورمان در مسابقات جام جهانی در دومین مبارزه موفق شد تیم میکس (زنان و مردان)روسیه را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات جام جهانی 2019 از روز جمعه با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در شهر ووشی چین آغاز شده و این رقابت ها به مدت سه روز برگزار و امروز به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز یک شنبه در روز پایانی این مسابقات، رقابت‌های تیمی مشترک پیگیری می‌شود، تیم دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرده در نخستین مبارزات بخش مشترک (زنان و مردان) در اولین گام به مصاف ساحل عاج رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۴۷ بر ۱۳ به سود دانشگاه آزاد تمام شد. در دومین مبارزه شاگردان خلیفه به مصاف روسیه رفتند و این دیدار با نتیجه 41 بر 38 به سود نمایندگان میکس ایران به پایان رسید.

 

در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. 

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رضوانی به دور نیمه نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه پیدا کرد. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   رضوانی در گروه دوم شانس مجدد در رقابت با حریفانی از ویتنام، فلیپین، قزاقستان، فلسطین و مالزی با زمان ۷:۳۲.۵۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به دور نیمه‌نهایی راه یافت. در این رقابت نمایندگان ویتنام و فلیپین اول و سوم شدند.   دور نیمه‌نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان