Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@00:36:50 GMT

فیلم خالد شفیعی نگرانی تازه مالک تراکتور و ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۹۱۴

فیلم خالد شفیعی نگرانی تازه مالک تراکتور و ماشین‌سازی

ماجرای بازی‌نکردن خالد شغیعی برای ماشین‌سازی به‌خاطر نبخشیدن مطالبات قبلی‌اش از تراکتورسازی، کم‌کم جدی می‌شود و جالب اینکه گفته می‌شود فیلمی وجود دارد که حقانیت شفیعی را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، درباره مشکل ایجاد‌شده بین باشگاه ماشین‌سازی و خالد شفیعی، دقایقی با وکیل این بازیکن همکلام شدیم تا صحت و سقم و چند و چون ماجرا را از زبان وی جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر محزون در این رابطه گفت: «تقریبا یک‌ماه پیش مدیر وقت ماشین‌سازی قراردادی به مبلغ یک‌ونیم میلیارد تومان با خالد شفیعی منعقد کرد و این در حالی بود که نصیرزاده دوباره به مدیریت ماشین‌سازی بازگشته بود، بعد از این قرارداد از شفیعی خواست تا برای تعیین‌تکلیف درخصوص قراردادش به‌همراه خطیبی در دفترش حاضر شود.»

بیشتر بخوانید:

اتفاق عجیب برای مدافع ماشین‌سازی

وی افزود: «در این جلسه مدیرعامل ماشین‌سازی پیغام زنوزی، مالک تراکتور را منتقل و از خالد درخواست می‌کند طلب 608 میلیونی مربوط به سه فصل قبل (که عضو تراکتورسازی تبریز بود) را ببخشد تا بتواند به کارش در ماشین‌سازی ادامه دهد (این همان رفتاری بود که قبلا با آندو هم تکرار کرده بودند و بعد از اینکه وی طلبش را بخشید، اتفاقات دیگری را برایش رقم زدند.) در همین حین، خالد اعلام می‌کند این پول حق زن و بچه‌اش است و در این سال‌ها چندین‌بار مصدومیت‌های شدیدی را متحمل شده و هیچ‌گاه این کار را نمی‌کند. او اعلام می‌کند زحمات زیادی را برای تراکتورسازی متحمل شده و هیچ‌گاه طلبش را نخواهد بخشید.»

وکیل خالد شفیعی تاکید کرد: «نصیرزاده از خالد درخواست می‌کند تا طلبش را ببخشد که باز هم این بازیکن زیر بار نمی‌رود و نکته قابل توجه اینکه خالد از تمامی مراحل حضور در دفتر نصیرزاده، فیلمبرداری کرده که اگر این فیلم منتشر یا برای فیفا ارسال شود، قطعا چون تعارض منافع دو باشگاه را معلوم و مشخص خواهد ساخت، فیفا عواقب سختی را برای هر دو باشگاه درنظر خواهدگرفت و چه‌بسا این موضوع حتی اتفاقات بدی را نیز برای فوتبال ایران به‌وجود بیاورد.حتی بعد از این جلسه بنده با نصیرزاده درخصوص موضوع صحبت کردم که او تاکید کرد در این اتفاق نقشی نداشته و از وی خواسته شده تا این کار را انجام دهد.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی خالد شفیعی تراکتور ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ جدایی خمس از جمع تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور در این خصوص نوشت: پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمس به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمس روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است.

باشگاه تراکتور برای خمس و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895522

دیگر خبرها

  • جدایی توافقی خمس از تراکتور
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس؛ خودش رفت!
  • جدایی خمز از تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس
  • جدایی توافقی «پاکو خمز» از تراکتور
  • باشگاه تراکتور: جدایی خمس بدون خسارت است
  • جدایی رسمی خمس از تراکتور
  • رسمی؛ جدایی خمس از جمع تراکتوری‌ها
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟