Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، هشتمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین هم‌زمان با هفته دولت، هفته فرهنگی قزوین و روز قشر بسیج کارمندی در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در این مراسم که با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خانواده معزز شهدا و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقاتی که در سال ۶۰ رخ داد می‌توانست یک نظام کهن را از بین ببرد و پایه‌های آن را بلرزاند اما نظام جمهوری اسلامی که بر پایه آرمان‌های الهی و مردمی تکیه داشت ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صحنه‌های ترور و وحشت خواب را از مردم گرفت اما غیرت و حمایت آن‌ها را از نظام خود نگرفت و آن‌ها محکم‌تر از قبل بر سر آرمان‌های نظامی که برای پیروزی آن هزاران نفر شهید شده بود، ایستادند.

زاهدی عنوان کرد: در طول انقلاب اسلامی شخصیت‌های مختلفی در تمام سطوح به شهادت رسیدند که در بین آن‌ها رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، نماینده مجلس، کارمند و کارگر و انواع قشرهای اجتماعی دیده می‌شود لذا این سرمایه اجتماعی این نظام را حفظ می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همچنان پایدار مسیر خود را طی می‌کند، گفت: باید از خود بپرسیم چه میزان با شهدا فاصله گرفته‌ایم و با تفکر در این موضوع راه‌های برون‌رفت از آن را پیدا کرده و بار دیگر در این مسیر حرکت کنیم.

استاندار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از شهدا یعنی باید راه آن‌ها را ادامه و آرمان‌های آنان را سرلوحه کار خود قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن دانشگاه شهیدان رجایی و باهنر آرمان انقلاب استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا

استاندار قزوین گفت: همچنین اجرای طرح یاد شده، در توسعه شهری موثر است لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد مهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای استان قزوین و بررسی طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با اعتبارات استانی، ملی و شهرداری اجرایی خواهد شد و به بهترین فضا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تبدیل می‌شود.

وی افزود: اکنون مسئولان استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌ها پای کار هستند و بهترین زمان برای اجرای طرح یاد شده است.

استاندار قزوین گفت: اجرای طرح یاد شده جزو باقیات و صالحات مسئولان استانی خواهد بود و برای استان قزوین پربرکت است.

اعلایی تصریح کرد: اجرای طرح یاد شده در توسعه شهری موثر است، لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: باید مسئولان معاونت عمرانی استانداری قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین و سپاه پاسداران با یکدیگر در اجرای کار همکاری داشته باشند تا این پروژه بزرگ به اتمام برسد.

استاندار قزوین ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین زمین بماند و باید همه مسئولان در اجرای آن، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات استانی آغاز می‌شود، گفت: استانداری قزوین ابتدا از اعتبارات و ظرفیت استان برای اجرای فاز نخست طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین استفاده می‌کند و همچنین در رایزنی با مسئولان کشوری از اعتبارات ملی بهره خواهد برد.

در ادامه این جلسه سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین جهت استفاده بهینه از فضای این مکان مقدس یکی از مهمترین دغدغه‌های بنیاد است که باید در شان و مقام این شهدای عزیز انجام شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، طراحی، طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین از سال 1401 آغاز شده و با برگزاری جلسه‌های متعدد و دریافت نظرات مشاوران و کارشناسی‌های مختلف، اکنون به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات قابل اجرا است و می‌توان فاز نخست آن را شروع کرد.

اسمعیلی گفت: با توجه به نیازسنجی که انجام شده 19 فضا از جمله رفاهی، نمایشگاه روباز، پارک کودک، چایخانه، موزه شهدا، پارک شهدا، المان شهدای غواص و گمنام، المان عملیات‌های شاخص از جمله کربلای 4 و خیبر و پارکینگ در طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان