Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:01:56 GMT

اظهار نظر عجیب نایب رئیس جدید کشتی بانوان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۰۰۶

اظهار نظر عجیب نایب رئیس جدید کشتی بانوان

نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون کشتی در اظهار نظری عجیب از تلاش برای اعزام تیم ملی آلیش بانوان به بازی‌های هنرهای رزمی خبر داد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته علیرضا دبیر، فاطمه درخشانی را به عنوان نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون کشتی انتخاب کرد. انتخاب درخشانی در پی استعفای مریم منظمی، نایب رئیس سابق اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشانی در ساعات اولیه انتخابش به عنوان نایب رئیس و در اظهار نظری عجیب از تلاش برای اعزام تیم ملی کشتی آلیش بانوان به بازی‌های هنرهای رزمی در کره جنوبی خبر داد و اعلام کرد این مسابقات در اواخر شهریور برگزار می‌شود. این در حالی که مسابقات از ۵ روز دیگر در کره جنوبی برگزار می‌شود و فرصت ثبت نام تیم‌ها هم به پایان رسیده است.

منظمی هنگام حضور در این فدراسیون و در مورد اعزام شدن یا لغو اعزام  بانوان به بازی های هنرهای رزمی گفته بود که فدراسیون هنوز دعوت نامه‌ای از کره جنوبی دریافت نکرده است که این به معنی عدم ثبت نام ملی‌پوشان ایران برای حضور در این رویداد ورزشی است. علاوه بر این انجام کارهای اداری و صدور ویزا برای اعزام تیم زمان‌بر است و باید از مدت ها قبل انجام می‌گرفت. با این حال مشخص نیست نایب رئیس جدید بانوان که خود از کارمندان روابط بین‌الملل بوده چرا چنین اظهار نظری کرده و اطلاعاتی از این مسابقات نداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون كشتي نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اعلام لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد جهت تشکیل اردو از ۵ اردیبهشت ماه بعد از چند ماه دوری بار دیگر نام حسن یزدانی هم در وزن ۸۶ کیلوگرم رویت شد. با این حال اتفاق عجیب جایی بود که نام کامران قاسمپور همچنان در ۹۷ کیلو اعلام شده بود، اتفاقی که باعث به اشتباه افتادن برخی شد.

گفته می‌شود کادرفنی تیم ملی به جمع‌بندی لازم برای برگزاری انتخابی غیرمستقیم در وزن ۸۶ کیلوگرم بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور رسیده است.

 

اینطور که پیداست در خردادماه قرار است حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت مجارستان اعزام شوند و در آنجا که مدعیان دیگری همچون آرتور نایفونوف روسیه‌ای هم حاضر است، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس تلاش کنند.

حسن یزدانی حدود ۶ ماه قبل کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هنوز به‌صورت جدی تمرینات خود را روی تشک آغاز نکرده و در ماه‌های اخیر بیشتر درگیر فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی بوده است. او که یک طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، حالا با حذف دیوید تیلور انگیزه بیشتری هم برای رسیدن به دومین طلای المپیکی خود پیدا کرده است.

از سوی دیگر کادرفنی اعتقاد دارد که حسن یزدانی باید قبل از اعزام به المپیک ۲۰۲۴ پاریس حتما یک محک جدی بخورد تا وضعیت آمادگی و مصدومیت او مشخص شود. با اینکه در چرخه انتخابی حضور قاسمپور در ۸۶ کیلوگرم پیش‌بینی نشده بود، اما با توجه به سابقه کسب دو مدال طلای جهان در ۹۲ کیلوگرم، کادرفنی تیم ملی به این جمع‌بندی رسیده که در صورت نرسیدن حسن یزدانی به آمادگی لازم، کامران می‌تواند بهترین گزینه برای جانشینی او و رسیدن به طلای المپیک باشد. 

از ۵ اردیبهشت ماه با حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی احتمالا شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود. احتمالا سیاست کادرفنی برای اعلام نام قاسمپور در ۹۷ کیلو به‌خاطر کم کردن تنش‌های احتمالی درون اردوی پیش رو تا زمان برگزاری انتخابی یا اعزام خارجی هر دو نفر بوده است. بعید است که حسن یزدانی و کامران در اردو با یکدیگر سرشاخ شوند و حتی با هم مرور فن کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود