Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون مشکلات مالی فدراسیون فوتبال که باعث پرداخت نشدن مطالبات مارک ویلموتس شده است، اظهار داشت: در فیفا پولی داریم که البته به دلیل برخی مشکلات نمی‌توانیم این پول را به سرمربی تیم ملی بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت باید این مسئله را حل کند، اما از دولت درخواست کمک بلا عوض نکردیم و فقط خواستیم که پولی را  به ما قرض بدهند تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: شکوری: تجهیز ورزشگاه‌ها اولویت اول فدراسیون فوتبال است/ موضوع طلب ویلموتس حل می‌شود

او درخصوص این که دولت به نهاد‌های غیردولتی نمی‌تواند کمکی کند، بیان کرد: ابتدا باید بگویم که ما از دولت کمک بلا عوض نمی‌خواهیم، بلکه پولی را به عنوان قرض می‌خواهیم. دوم اینکه در بودجه مجلس چندین نهاد غیر دولتی در ردیف بودجه هستند و نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ مرکز غیر دولتی از دولت  بودجه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: سریال قهر و ناهماهنگی در کمدی برترین‌های فوتبال ایران/ صدای تاج هم درآمد

اسلامیان در پاسخ به این سوال که احتمال دارد ویلموتس به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش عصبانی شود و به یکباره قید کار در تیم ملی را بزند، گفت: خیر این گونه نخواهد بود و مشکل حل می‌شود.

او درباره چند شغله بودن محمد رضا ساکت در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ساکت روی تیم‌های ملی و مرکز آکادمی تمرکز دارد و در فدراسیون  کار نمی‌کند. او چندین سال مدیرعامل باشگاهی مثل سپاهان بوده و سنش نیز پایین است و از ۱۶ سالگی در جبهه حضور داشته و هرجایی که کار کرده است، موفق ظاهر شده است.

انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مطالبات ویلموتس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان

جام جم آنلاین - خوزستان، علی شکاری پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت)  گفت: با حضور فرماندار ،امام جمعه ، مدیر جهاد کشاورزی ، مدیر تعاون روستایی شهرستان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان افتتاح شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تاسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

وی اظهار داشت: تا قبل از افتتاح این مرکز خرید، کشاورزان بخش سورین ، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می دادند، که علاوه بر زمان بر بودن، هزینه های بسیاری  برای کشاورزان داشته است، که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.  

 شایان ذکر است همزمان با افتتاح  سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، جـایگاه جدیـد ســوخـت رسـانــی بخش کـشاورزی در دهملا بزرگ افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟