Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از افتتاح ۲۱ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سجاد صنعتی منفرد امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 21 پروژه عمرانی این نهاد انقلابی طی هفته دولت با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: همزمان با هفته دولت پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان شامل اجرای طرح هادی روستایی و بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ایام 16 پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان های زنجان، ابهر، ایجرود، خدابنده و طارم افتتاح می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه، اجرای طرح هادی نقش زیربنایی و بنیادی در توسعه همه جانبه مناطق روستایی دارد، خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری از ظرفیت ها، توان‎های بالقوه فرهنگی، تاریخی واجتماعی نواحی روستایی، باید به تقویت بنیان های اقتصادی مناطق روستایی توجه ویژه کرد.

صنعتی منفرد  با اشاره به اینکه، در اجرای طرح هادی روستاها، باید به حفظ ساختار سنتی روستاها در ابعاد گوناکون فرهنگی و اجتماعی و استفاده از منابع و مصالح بومی، توجه ویژه داشت، افزود: تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی ‌از اهداف اصلی طرح هادی روستایی است.

وی از افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم‎سازی شده روستایی در سطح شهرستان های این استان در هفته دولت خبر داد و گفت: افتتاح10 هزار و 327 مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای مسگر خدابنده، افتتاح 9 هزار و 59  مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای حصارزنجان، افتتاح 4 هزار و 564 مین واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستای پیرسقا ابهر و ... بخشی از واحدهای مسکونی است که  در این ایام افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تاکید کرد: اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  توجه به مقاوم سازی مسکن روستائیان است که تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی مسکن هم سو با اهدافی چون احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی؛ تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی؛ تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان؛ حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها؛ تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید علی ترابی در چهارشنبه‌های توسعه پایدار روستایی در روستای دهگرجی گفت: روستائیان از جمله اقشاری هستند که همواره در عرصه‌های مختلف حضور دارند و در راه خدمت به جامعه تلاش می‌کنند    وی افزود:در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است توجه به افزایش تولید و توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در شهرستان از اولویت برنامه هاست.   وی ادامه داد: رفع مشکلات مناطق روستایی از مهمترین برنامه‌ها است که با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون در دولت سیزدهم گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.   وی اظهار داشت: بازدید از روستا‌های شهرستان اشنویه به صورت مستمر انجام می‌شود و روستائیان باید خروجی این بازدید‌ها که منجر به بهترین تصمیمات و ارائه خدمت می‌شود، را ببینند.   لازم به ذکر است در این نشست پس از طرح مسائل و مشکلات روستا توسط شورای اسلامی، دهیار و معتمدین مقرر شد در بحث تامین آب شرب، تامین برق زیرساخت‌های کشاورزی، رفع تداخلات اراضی، احداث کانال کشاورزی با تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار، تامین حقابه اراضی کشاورزی، بهره مندی از آب سد چپرآباد، تکمیل طرح هادی روستا، اجرای طرح آبخیزداری، کمک به خانواده‌های نیازمند و اعطای تسهیلات مسکن، ادارات خدمات رسان اقدام لازم معمول نمایند.

دیگر خبرها

  • نسخه چینی درد مسکن ایران را دوا می‌کند؟
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان