Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:37:38 GMT

کلنگ پایگاه انتقال خون شهرستان خمین بر زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۰۹۶

کلنگ پایگاه انتقال خون شهرستان خمین بر زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه احداث پایگاه انتقال خون شهرستان خمین روز یکشنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

براساس این گزارش، پایگاه انتقال خون شهرستان خمین در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با زیربنای ۲۴۰ متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، هم اکنون ۵۰۰ میلیون اعتبار این پروژه از منابع مالی استانی تامین شده است.

به گفته فاطمه سادات مهدوی نیا، مدیرکل انتقال خون استان مرکزی، در صورت تامین اعتبارات لازم برای احداث این پایگاه انتقال خون، پروژه مذکور در سال آینده تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد خبر 4701351

منبع: مهر

کلیدواژه: انتقال خون خمین کلنگ زنی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است

محسن طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هر ساله سنت نذر خون در استان سمنان به ویژه در میانه ماه رمضان مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گیرد، ابراز کرد: امسال نیز پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان سمنان آماده دریافت خون از مردم هستند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز به واسطه تصادف‌های جاده‌ای نیاز بیماران و مصدومان به خون بیشتر هم می‌شود، افزود: نیاز داریم که مردم استان به پایگاه‌ها مراجعه و خون اهدا کنند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان چهار پایگاه انتقال خون در سمنان، گرمسار، شاهرود و دامغان پذیرای مردم نیک اندیش استان است، ابراز کرد: مردم می‌توانند بعد از افطار و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیز به مراکز انتقال خون مراجعه و خون اهدا کنند.

طاهریان اهدای خون را نجات یک زندگی دانست و تاکید کرد: یکی از انتظارات ما از رسانه‌ها این است که نذر خون را به مثابه یک سنت نیک معرفی و تبیین کنند تا بتوانیم شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

وی با بیان اینکه هر فردی که بالای ۱۸ سال سن و بالای ۵۰ کیلوگرم وزن دارد می‌تواند خون اهدا کنند، افزود: کارشناسان انتقال خون در مراکز حضور داشته و مردم را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 6063976

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین در شب‌های قدر