Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته پایگاه خبری آی۲۴، او در ادامه گفت که ائتلاف سعودی به حملات خود علیه نیروهای یمنی و انهدام زیرساخت‌های آنها ادامه می‌دهد. حملاتی که بیش از هر چیزی تاکنون غیرنظامیان و اماکن عمومی را هدف قرار داده است.

«ترکی المالکی» همچنین مدعی شد، حملات ائتلاف سعودی در یمن که تا کنون هزاران یمنی را به کام مرگ فرستاده، با قوانین بین‌المللی و معیارهای بشردوستانه مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای عربستان سعودی در واکنش به خبر حمله موفق پهپادهای یمنی به فرودگاه ابها در عسیر است. در ساعات ابتدایی صبح امروز، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از یک حمله پهپادی به فرودگاه «ابها» در منطقه «عسیر» در جنوب غرب عربستان خبر داد.

او گفت که  پهپادهای مدل «قاصف K۲» توانسته‌ بدقت برج مراقبت این فرودگاه را هدف قرار داده و به آن خسارت وارد کنند. به گفته وی حمله پهپادی صبح امروز به ایجاد اختلال در پروازهای این فرودگاه منجر شده است.

حملات پهپادی یمنی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که تنها در چند ساعت گذشته، ائتلاف سعودی دستکم هفده بار نقاط مختلف یمن را هدف قرار داده است.

روز گذشته ارتش یمن از دو سامانه پدافند موشکی به نام «فاطر ۱» و «ثاقب ۱» رونمایی کرد و گفت:  همانطور که سال ۲۰۱۸ سال موشک‌های بالستیک  و سال جاری سال پهپاد بود، سال آینده ان شاءالله سال پدافند هوایی خواهد بود.

310311

کد خبر 1292905

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان یمن ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استان البرز دونالد ترامپ ایران و آمریکا خودرو استان کردستان سینمای ایران آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است

مرکز اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق درباره هدف قرار گرفتن پادگان الحشد الشعبی در منطقه کالسو استان بابل اعلام کرد هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی در آسمان منطقه مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود درباره انفجارهای پایگاه الحشد الشعبی اعلام کرد هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای در حریم هوایی استان بابل قبل یا هنگام وقوع انفجار وجود نداشته است.

از طرفی یک مقام عراقی به شبکه NPR آمریکا گفت: بر اساس اطلاعات اولیه انفجار در استان بابل در اثر حمله هوایی اسرائیل رخ داده است.

مهند العنزی رئیس کمیسیون امنیتی در پارلمان محلی استان بابل در سخنانی تصریح کرد: حمله صورت گرفته به پایگاه نظامی کالسو موشکی بوده است و از پهپاد برای حمله به این پایگاه استفاده نشده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا نیز اعلام کرده که این کشور در بمباران مواضع الحشد الشعبی مشارکت نداشته است.

عبدالکریم خلف کارشناس مسائل امنیتی عراق در گفتگو با شبکه العهد گفت: رژیم صهیونیستی اولین متهم به هدف قرار دادن پادگان حشد شعبی در شمال بابل است. مقاومت عراق از توان نظامی بالایی برای جلوگیری از حملات رژیم صهیونیستی برخوردار است و پاسخ‌های دیپلماتیک دیگر در مقابل تخلفات رژیم صهیونیستی مفید نیست.

این در حالی است که آسمان عراق همیشه توسط رادارهای آمریکا رصد می شود و پهپادهای آمریکایی در بیشتر وقت های در آسمان عراق دیده می شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • فیلم| انهدام پهپاد ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله
  • لحظه انهدام پهپاد ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • ارتش عراق : هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای پیش از انفجار زاغه الحشد الشعبی مشاهده نشده است
  • روسیه از انهدام ۵۰ پهپاد مهاجم اوکراین خبر داد
  • روسیه مرکز تولید پهپاد و سلاح‌های خودکار تأسیس می‌کند
  • وزارت دفاع روسیه از برنامه تولید پهپاد خبر داد