Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:42:44 GMT

کشف کالاي قاچاق در پلدختر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۱۲۳

کشف کالاي قاچاق در پلدختر

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کشنده و کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در پلدختر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب " اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی پلدختر در اجرای طرح مبارزه با  کالای قاچاق  و ارز، در آزادراه خرم زال  به یک کامیون  کشنده مظنون و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را  توقیف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان  در ادامه افزود :ماموران در بازرسی از خودرو  مذکور 96 هزار و 700 عدد  انواع اسباب بازی خارجی کشف و یک نفر  را  دستگیر  کردند .
وی خاطر نشان کرد :کارشناسان ارزش محموله  کشف شده را یک میلیارد ریال  بر آورد کردند و متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف کالا قاچاق پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان