Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین هافبک فصل گذشته لیگ برتر می‌گوید جایزه‌اش فقط متعلق به او نیست و سهم کل باشگاه سپاهان است.

مهدی کیانی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کرده بودیم و آماده شروع فصل بودیم. بازی در بوشهر و مقابل تیم خوب عبدالله ویسی و هواداران خونگرمشان واقعا سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بازیکنان و کادر فنی در طول بازی تمرکز داشتند و حتی می‌توانستیم در نیمه اول هم به گل برسیم. با صحبت‌های قلعه‌نویی بین دو نیمه موفق شد به پیروزی برسیم.

کیانی که در مراسم برترین‌های فصل قبل لیگ به عنوان بهترین هافبک انتخاب شد، درباره حضور نداشتن سپاهانی‌ها در این مراسم به دلیل تداخل با مسابقه‌شان اظهار کرد: بالاخره یک بار هم ما دیده شدیم. دوست داشتم دیشب در جمع بزرگان بودم. البته این جایزه فقط سهم من نیست و متعلق به کل باشگاه است. همه ما در کنار هم بودیم. شایستگی تیم ما بیشتر از این‌هاست.

او درباره حضور نداشتن محمد کریمی، آقای پاس گل فصل قبل در جمع پدیده‌های لیگ هم بیان کرد: کسی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید و بیشترین پاس گل را می‌دهد باید در جمع بهترین‌ها باشد. البته کریمی جوان و است آینده‌دار و می‌تواند سال‌های بعد به این جوایز برسد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته (شنبه) موفق شد در اولین دیدار فصل خود برابر شاهین با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی کیانی تيم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی بعنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد.

لازم به ذکر است نماینده شایسته ایران بعنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 معرفی شده و برای انتخاب این کشتی گیر پرافتخار کد 109 را به شماره 300003 پیامک کنید.

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • تشکرهای جالب محمد دانشگر از هم بازی هایش؛ سید، بهترین، جیگر!
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم