Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس تهران هوشمند که طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه امسال برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش ایسنا، کنفرانس تهران هوشمند توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که ۱۵ آبان ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کنفرانس در محورهای داده باز و حکمرانی هوشمند شهری، آگاه‌سازی، آموزش و توانمندسازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند، مشارکت ذی نفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده، شهر نوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده، کلان داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند و قابل اعتماد برگزار می‌شود.

شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها، توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری، جابه‌جایی هوشمند، مدلسازی و تحلیل داده‌های حمل و نقل شهری و کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمات شهر هوشمند از دیگر محورهای این کنفرانس به شمار می‌روند.

مقالات برتر کنفرانس تهران هوشمند در مراسم افتتاحیه رویداد تهران هوشمند ارائه خواهند شد و همچنین مقالات برتر در مجلات علمی و پژوهشی داخلی منتشر می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری نخستین کنفرانس ملی مهارت خبر داد و گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در سطح ملی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کرد: در این کنفرانس شخصیت‌های علمی و صاحب‌نظران حوزه مهارت و فنی‌وحرفه‌ای حضور پیدا می‌کنند؛ همچنین در حال حاضر ۲۰۰ مقاله علمی- پژوهشی نیز پذیرش و داوری شده است.

خسرویان به محور‌های این کنفرانس اشاره کرد و گفت: کنفرانس ملی مهارت اشکال مختلفی دارد و بخش خصوصی، حوزه مهارت و فنی‌وحرفه‌ای و اسناد بالادستی برنامه هفتم توسعه و حوزه مهارتی و ذی‌نفعان حوزه دولتی فنی‌وحرفه‌ای و حکمرانی حوزه مهارت محور‌های این کنفرانس است که ان‌شاءالله با حضور وزیر علوم و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • نخستین کنفرانس ملی مهارت اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود
  • مجسمه؛ از اغتشاش بصری تا زیباسازی شهری
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • مهلت 48 ساعته به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده