Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:16:24 GMT

خبر خوش نوبخت بازنشستگان فرهنگی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۱۹۴

 محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ابلاغیه ای به وزارت آموزش و پروش و ادارات کل آموزش و پرورش استانها اعلام کرد که بخش اول اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تامین شده است. اخبار اقتصادی- در این ابلاغیه که طی روز گذشته صادر شد، تاکید شده است که تخصیص اعتبار به میزان صد در صد بوده و همچنین وزارت آموزش و پرورش باید مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت قابل تامین از محل اعتبارات موضوع این ابلاغیه، شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره حساب بانکی و مبلغ پرداختی را با امضا ذیحساب به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نوبخت بازنشستگان فرهنگی پاداش پایان خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۸۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه شورای معین در کنار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه امروز شورا سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی که برای اولین بار تدوین شده، تصویب و مقرر شد با اصلاحاتی ابلاغ شود.

وی افزود: ماده واحده واگذاری کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز تصویب شد.
 
خسروپناه بیان کرد: بر مبنای مصوبه امروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران واگذار شد، بر این اساس نظامی برای سنت دانشگاهی تدوین خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شورا در جلسه امروز خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال قبل ۹۹ مصوبه داشت که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری بودند برخی مصوبات راهبردی و برخی جنبه هدایت‌گری داشتند.

خسروپناه اعلام کرد: در جلسه امروز درباره عفاف و حجاب بحث‌های کارشناسی صورت گرفت و پیشنهادها و راهکارهایی در حوزه شناختی و معرفتی ارائه و بر رعایت مقررات حجاب مخصوصا در ادارات دولتی تأکید شد، بحث درباره این موضوع مهم در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مقرر شد برنامه‌ها اجرایی و ایجابی از سوی دستگاه ها ارائه شود.

 

   

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • فعالیت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ موسسه اقتصادی در افغانستان
  • پیش‌بینی بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی