Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@12:37:24 GMT

«مرد عاشقانه ها» را در مجموعه حکايت دل ببينيد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۲۴۵

«مرد عاشقانه ها» را در مجموعه حکايت دل ببينيد

خبرگزاری آریا- مستند «مرد عاشقانه ها» با روایتی از زندگی داود فتحعلی‌بیگی، بازیگر، پژوهشگر، نویسنده و کارگردان نمایش‌های آیینی و سنتی روی آنتن شبکه چهار می رود.
به گزارش آریا، مستند «مرد عاشقانه ها» عنوان قسمت جدید از مجموعه «حکایت دل» است که به معرفی استاد داود فتحعلی‌بیگی می‌پردازد. این مستند 3 شهریور ماه ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داود فتحعلی بیگی متولد دانش‌آموخته مقطع کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او علاوه بر کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و پژوهشگری، مدرس دانشگاه است. فتحعلی‌بیگی از جمله فعالان عرصه هنرهای نمایشی است و در سال 1380 موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. فتحعلی بیگی برنده دیپلم افتخار نمایشنامه‌نویسی مسابقه بین‌الملل دوازدهمین جشنواره عروسکی تهران در سال 1387 است و مدیریت تالار محراب از 1365 تا 1374 و مدیریت اداره تئاتر از 1376 تا 1384 را بر عهده داشته است. وی عضو و رئیس هیئت مدیره انجمن تعزیه ایران از سال  1384 تا به حال است و نمایش‌هایش در جشنواره‌های معتبر جهانی از جمله جشنواره عروسکی زاگرب در سال 1369 و در جشنواره‌های آوینیون، پارما و آریوانودلاماره ایتالیا دارای رتبه‌های برتر شده است.
«حکایت دل» به تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکرریز، در قالب 20 قسمت مستند از زندگینامه، پرتره علمی و حرفه‌ای اساتید فاخر و مشاهیر معاصر کشور، یکشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این مجموعه برای اولین بار از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود و روز دوشنبه ساعت 19:30 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرد عاشقانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • ورزشی‌های بیست و هفتم فروردین ماه در استان سمنان
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • قصه پهپاد‌ها و موشک‌ها در سیما
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • مستند «نغمه های لرزاده» از شبکه مستند سیما پخش می شود
  • ورزشی‌های بیست و ششم فروردین ماه در استان سمنان