Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:40:30 GMT

تصادف سواري سمند و پژو206 با 7 مجروح دراصفهان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۲۴۶

تصادف سواري سمند و پژو206 با 7 مجروح دراصفهان

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری سمند با پژو 206 در آزاد راه "امیرکبیر" و مجروح شدن 7 نفرخبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حسین پورقیصری" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک دستگاه سواری سمند با پژو 206 در آزاد راه "امیرکبیر"، بلافاصله ماموران پلیس راه "اصفهان-کاشان" به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه رانندگی، راننده و 6 سرنشین سواری سمند به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی، عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند اعلام شده است.
رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که باعث حواس پرتی و انحراف افکار می شود، بپرهیزید تا شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصادف سواری سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رکوردزنی تعداد مجروح در تصادف موتورسیکلت و سواری در یک روستای آرادان

ایسنا/سمنان پنجشنبه ٩ فروردین ۱۴۰۳ حادثه تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتور در روستای ده سلطان از توابع شهرستان آرادان ٧ نفر مصدوم شدند. 

کارن یحیائی مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۹ فروردین با اعلام این خبر گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتورسیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت های پزشکی، با توجه به شدت آسیب های وارده توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی تر به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

مسوول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: همچنین یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشت حاضر به انتقال نشد و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  رکوردزنی تعداد مجروح در تصادف موتورسیکلت و سواری در یک روستای آرادان
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است